خبرهای داغ:
جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان:

جنگ نرم حد و مرزی ندارد و بسیار سخت تر از دوران دفاع مقدس است

جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با اشاره به جنگ نرم گفت: این جنگ حد و مرزی ندارد و بسیار سخت تر از دوران دفاع مقدس است و مهمترین ابزار دشمن در این جنگ، فضای مجازی و استفاده از رسانه‌ها است.
کد خبر: ۸۸۳۴۰۲۵
|
۱۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از رزن، سردار مظاهر مجیدی در یادواره شهدی «حاج ستار ابراهیمی» و 26 شهید روستای قایش بخش سردرود اظهار داشت: کشور ما همیشه مدیون خون شهیدانی همچون «حاج ستار ابراهیمی» و ... است.

وی افزود: حاج ستار همچون دیگر شهیدان همیشه خود را سرباز ولایت می‌دانست و به همه ما نیز توصیه ولایتمداری می کرد و می گفت مبادا روزی از ولایت جدا بیفتید که اگر اینگونه شد ضلالت و گمراهی مسیر شما است.

جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با اشاره به توطئه‌های شوم دشمنان ابراز داشت: دشمنان اسلام در رأس آنها استکبار جهانی و آمریکای جنایتکار از اول انقلاب تمام توان خود را برای از بین بردن ایران به کار بسته‌اند و اولین اقدام آنها راه اندازی جنگ 8 ساله بین ایران و عراق بود .

وی ادامه داد: دشمنان بعد از شکست در جنگ سخت به فتنه‌ها روی آوردند که آن هم با شکست مواجه شد و در نهایت به این نتیجه رسیدند که برای نابودی اسلام راهی جز اسلام وجود ندارند بنابراین تصمیم گرفتند که از نیروهای مسلمان داخل منطقه استفاده کنند و با ایجاد اختلاف در بین آنها جنگ‌های نیابتی به راه بیندازند و گروه‌های همچون القاعده و النصره و داعش و .. را راه‌اندازی کردند.

مجیدی اظهار داشت : رئیس سازمان سیای آمریکا چند هفته قبل گفته بود ما گروه هایی همچون داعش را ایجاد کردیم تا از آنها برای برخورد با نظام جمهوری اسلامی استفاده کنیم؛ اما با درایت‌های به جای مقام معظم رهبری و ایثار مدافعین حرم نتوانستند این نقشه شیطانی را عملی کنند.

وی افزود : روش دیگر دشمنان برای مقابله با نظام جمهوری اسلامی ایران جنگ نرم است که با تعابیر گوناگون رهبری در سال‌های اخیر به آن اشاره داشته‌اند و باید بدانیم این جنگ حد و مرزی ندارد و بسیار سخت تر از دوران دفاع مقدس است.

جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان خاطرنشان کرد: مهمترین ابزار دشمن در این جنگ، فضای مجازی و استفاده از رسانه‌ها است.

وی یادآور شد: دشمن می خواهد توسط این ابزار ذهن افراد جامعه را به سوی خود بکشد و فرهنگ خود را جایگزین فرهنگ اصیل ایرانی اسلامی کند.

مجیدی خاطر نشان کرد: همانطور که شاهد بودیم در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، رسانه ها نقش بسزایی داشتند، آنها تلاش می کنند درانتخابات ریاست جمهوری ما نیز از این حربه استفاده کنند تا دولتی که مد نظر آنهاست روی کار بیاید بنابراین ما باید با بصیرت پای صندوق های رأی حاضر شویم ، تا دشمنان بار دیگرناکام بمانند.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
ارسال نظرات