خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه نهاوند عنوان کرد
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه نهاوند گفت: هر کس از ولایت انحراف پیدا کند، شک نکنید که انحراف از توحید نیز دارد.
کد خبر: ۸۸۳۳۱۵۸
|
۱۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۹

حجت‌الاسلام حمزه شیرزادی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج درنهاوند با اشاره به جایگاه خاص و برجسته‌ حضرت فاطمه‌ زهرا (س) نزد خداوند متعال، پیامبر اسلام (ص)، ائمه‌ اطهار (ع) و ملائک اظهار داشت: حضرت زهرا‌ (س) دارای مقام عصمت هستند و رضایت و خشم ایشان محور رضایت و خشم پروردگار است.

وی گفت: ابعاد شخصیت والای حضرت زهرا (س) بسیار گسترده و وسیع است که تنها در سایه تعامل و ژرف اندیشی می توان به جوانب گسترده آن حضرت پی برد .

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه نهاوند افزود: حضرت زهرا (س) چنان شخصیتی داشتند که پیامبر (ص) نیز به ایشان احترام می‌گذاشتند و حتی مقابل پای آن حضرت می ایستادند و در باب شخصیت ایشان می‌فرمایند «فاطمه را که می‌بینم بوی بهشت را می‌شنوم».

* هر کس از ولایت انحراف پیدا کند انحراف از توحید دارد

وی با اشاره به ارزش عزاداری و اشک ریختن در عزای فاطمه مرضیه (س) گفت: باید بیندیشیم که چرا بعد از رحلت پیغمبر(ص) به مخالفت با خاندانش پرداختند؟ چرا فاطمیه رخ داد؟ و علت آن چیزی نیست جز انحرف و مورد نفوذ قرار گرفتن نیست .

شیرزادی اضافه کرد: با توجه به این است که مقام معظم رهبری می‌فرمایند در این جنگ نرم مورد نفوذ قرار نگیرید، منحرف نشوید و از خدا طلب عاقبت بخیری کنید .

وی افزود: هر کس از ولایت انحراف پیدا کند شک نکنید که انحراف از توحید نیز دارد و رابطه اش با خدا درست نیست که رابطه‌‌اش با ولی خدا به هم ریخته است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه نهاوند با اشاره به آیات و روایات و احادیث گفت: باید راه‌های نجات از انحراف خود و جامعه را پیدا کنیم و تا مسیر را اشتباه نرویم.

وی گفت: از بین بردن انحراف، رواج معروفات، حساسیت در برابر انحراف و... از جمله راه‌های نجات یافتن از انحراف هستند و حضرت فاطمه (س) در مقابل انحرافات زمان خود نیز از خود موضع نشان می دادند و در مقابل آنها ایستادگی می‌کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات