خبرهای داغ:
هشتمین یادواره سرداران و ۴۰۰ شهید گردان‌های آتش با حضور سردار قدیر نظامی در همدان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۸۳۵۹۲۱
|
۱۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، همزمان با فرا رسیدن روز بزرگداشت شهدا هشتمین یادواره سرداران و ۴۰۰ شهید گردان‌های آتش ‌‌لشکر۳۲ انصارالحسین(ع) در همدان برگزار می‌شود.

این مراسم با سخنرانی سردار قدیر نظامی از فرماندهان دفاع مقدس در روز پنچ شنبه ۱۹ اسفندماه از ساعت ۱۶ الی ۱۸ در مسجد امام حسین(ع) شهرک مدنی برگزار می‌شود.

گردان‌های آتش شامل گردان‌های توپخانه، ادوات و پدافند است که نقش بسزایی در دوران دفاع مقدس داشتند و توانستند در عملیات‌های مختلف موفق و پیروز شوند.

سرداران شهید ناصر عبداللهی و احمد هدایت‌پناه، فرماندهان گردان توپخانه، سرداران شهید «محمدظاهر عباسی» و «مصطفی نساج»، فرماندهان گردان ادوات و سردار شهید «محمدعلی رفیع»، فرمانده دلاور گردان پدافند از جمله شهدایی هستند که نقش اصلی را در راه‌اندازی و سازماندهی گردان‌های آتش داشته و با فرماندهی و مدیریت انقلابی و جهادی خود توانستند با همکاری و از جان گذشتگی سایر رزمندگان در طول دفاع مقدس به خصوص در عملیات‌های جزیره مجنون، والفجر 2، والفجر 5، والفجر 8، کربلای 5 و 8، نصر4 و بیت‌المقدس 2 و 7 و عملیات غرورآفرین مرصاد در کنار سایر رزمندگان لشکر 32 انصارالحسین(ع) به موفقیت‌ها و پیروزی‌ها دست یابند و سند افتخاری برای استان همدان شوند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات