خبرهای داغ:
همزمان با فرا رسیدن روز بزرگداشت شهدا؛

کنگره دانش‌آموزان شهید استان همدان برگزار شد

همزمان با فرا رسیدن روز بزرگداشت شهدا کنگره دانش آموزان شهید استان همدان با رونمایی از 6 جلد دلنوشته تحت عنوان «نامه ای به شهید» برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۳۵۱۹۱
|
۱۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، همزمان با فرا رسیدن 22 اسفند ماه روز بزرگداشت شهدا کنگره دانش آموزان شهید استان همدان با حضور مدیرکل بنیاد حفظ آثار و ارزش های اسلامی، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، مسئولین اداره آموزش و پرورش استان و نواحی یک و دو همدان، مدیران، معلمان، دانش‌آموزان مقاطع مختلف و خانواده های شهدا در سالن همایش های باشگاه معلمان برگزار شد.

این مراسم به همت اداره آموزش و پرورش استان در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دربین دانش‌آموزان و گرامیداشت شهید «حسین سپهر» برگزار شد.

رونمایی از 16 جلد دلنوشته تحت عنوان «نامه ای به شهید» از مهم ترین محورهای برنامه بود، این دلنوشته ها در قالب مسابقه با حضور 7 هزار دانش‌آموز برگزار شده بود که از این تعداد 60 دلنوشته به عنوان برترین‌ها انتخاب و به نویسندگان لوح تندیس اهداء شد.

در این مراسم سردار ظفری، مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان به ضرورت جلوگیری از دو قطبی شدن جامعه و جریان های سیاسی پرداخت.

اجرای گروه موزیک سپاه پاسداران، اجرای گروه سرود توسط دانش‌آموزان و اجرای هنری «عمو صفا» با موضوع جبهه و جنگ از دیگر محورهای برنامه بود که مورد استقبال گسترده قرار گرفت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات