خبرهای داغ:
امام جمعه همدان:

لزوم تشکیل شورای مبارزه با سایت‌های فساد و فحشا در فضای مجازی

امام جمعه همدان با اشاره به توطئه‌های دشمنان در فضای مجازی گفت:هزاران سایت برای اشاعه فساد و فحشا در جامعه فعالیت می‌کنند که باید شورایی برای مبارزه با این سایت ها تشکیل شود.
کد خبر: ۸۸۳۶۹۴۳
|
۲۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، آیت الله غیاث الدین طه محمدی در خطبه های سیاسی عبادی نماز جمعه این هفته در حسینیه امام خمینی(ره) همدان افزود: مردم با فرهنگ استان باید در آستانه چهارشنبه سوری از آزار دیگران که از صدای مهیب مواد محترقه ناشی می شود خودداری کنند.

وی بر محافظت از طبیعت در ایام نوروز تاکید کرد و گفت: شهروندان باید در تمام مناسبت ها به خصوص ایام نوروز از تخریب محیط زیست و شکستن درختان خودداری کنند.

امام جمعه همدان با اشاره به مطالب مطرح شده در اجلاس سه روزه خبرگان رهبری در هفته گذشته گفت: در این اجلاس گزارشی از عملکرد و خدمات قرارگاه خاتم الانبیا سپاه پاسداران ارائه شد که نشان داد این قرارگاه طرح های بسیار بزرگی در راستای خدمت به مردم انجام داده است و باید الگوی تمامی ارگان های دولتی باشد.

محمدی در خصوص توطئه های دشمنان در فضای مجازی نیز گفت:هزاران سایت برای اشاعه فساد و فحشا در جامعه فعالیت می کنند که باید شورایی برای مبارزه با این سایت ها تشکیل شود.

وی با بیان اینکه دشمنان اسلام این سایت ها را برای انحراف جوانان ما ایجاد کرده اند به تمام والدین تاکید کرد: مراقب فرزندان خود باشند که در دام این سایت ها گرفتار نشوند.

امام جمعه همدان همچنین با اشاره به سفر اخیر نخست وزیر رژیم صهیونیستی به روسیه و در پاسخ به ادعای نگرانی او از وجود تروریست شیعی در جهان گفت:شیعه پیرو اهل بیت عصمت و طهارت است و در مکتب اهل بیت، شیعیان هرگز شروع کننده جنگی نبوده اندو در تمامی جنگ ها از دین خود دفاع کرده اند.

محمدی ادامه داد:شیعه بدون اجازه امام و رهبر خود گلوله ای را شلیک نخواهد کرد و در حالی در مکتب اسلام اجازه شکار بی دلیل یک گنجشک داده نشده است چطور اجازه می توان یک انسان بیگناه را کشت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات