خبرهای داغ:
عضو شورای جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی استان همدان:

هدف از تشکیل جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی کادرسازی برای نظام است

عضو شورای جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی استان همدان گفت: جبهه مردمی یک حرکت و مدل اصلاحی اجتماعی است که با هدف برهم زدن محیط بسته و انحصاری مدیریتی کشور و نیز کادر سازی برای نظام تشکیل شده است.
کد خبر: ۸۸۳۷۵۱۳
|
۲۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۵

حبیب‌الله شعبانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با اشاره به ساختار ، اهداف و روش عملکرد جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی استان همدان اظهار داشت: جبهه مردمی یک حرکت و مدل اصلاحی اجتماعی است که با هدف برهم زدن محیط بسته و انحصاری مدیریتی کشور و نیز کادر سازی برای نظام تشکیل شده است.

وی افزود: از نقاط قوّت جبهه این است که از همه اقشار و از بدنه جامعه، از روستاها و شهرها شکل گرفته و طبق روش جبهه، عموم مردم از پایین تا بالا در تعیین کاندیدای مناسب خود در انتخابات سهیم می شوند.

عضو شورای جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی استان همدان جذب حداکثری، اقتصاد و انسجام را سه رویکرد اصلی جبهه دانست و عنوان کرد: در نگاه این گفتمان، اصولگرایی مترادف با انقلابی گری است و هرکس دلش با انقلاب است و علاقمند خدمت به مردم در زیر چتر این گفتمان قرار می گیرد.

وی همچنین نسبت به وضعیت این گفتمان در استان اظهار داشت: در استان همدان،کلیه احزاب اصولگرا با این گفتمان اعلام همبستگی کرده اند.

شعبانی خاطرنشان کرد: در مجمع بعدی، از بین 10 کاندیدای مطرح، فقط یک کاندیدا با تیم و برنامه هایش، انتخاب و به جامعه معرفی خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات