خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد گفت: پشتیبانی از ولایت یکی از راه های برون رفت جامعه اسلامی از خطرات و تهدیدات دشمنان انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۸۸۳۴۰۶۳
|
۱۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از اسدآباد، سرهنگ حسن مرادی در جمع اهالی روستای میوله با اشاره به ویژگی‌های بارز حضرت زهرا(س) اظهار داشت: حضرت فاطمه زهرا(س) یگانه فرزند حضرت محمد(ص) در دفاع از امام زمانش و ولایت از هیچ کوششی دریغ نکردند.

وی مراحل مبارزات حضرت زهرا(س) اشاره کرد و گفت: بعد از قضیه سقیفه ایشان دست حسنین را می گرفت و شبانه به درب منازل بزرگان می‌رفت و آنها را دعوت به بیعت با امام علی(ع) می کرد و زمانی که با زور می خواستند ایشان را به مسجد ببرند، حضرت فاطمه(س) در مقابلشان ایستاد و در نهایت به شهادت رسیدند.

فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد با بیان اینکه یکی از ویژگی های بارز حضرت زهرا(س) ولایت مداری و دفاع از ولایت بود، عنوان کرد: حضرت زهرا(س) با ایراد خطبه های قرا در دفاع از ولایت و غصب فدک توسط خواص جامعه، مردم را نسبت به حقایق آگاه می‌کرد.

وی گفت: وصیت حضرت فاطمه(س) که فرموده بودند مرا شبانه دفن کنید و قبرم مخفی بماند و به‌جز خواص خاصی در تشییع جنازه من شرکت نکنند از دیگر مراحل مبارزاتی حضرت به شمار می‌آید.

مرادی با بیان اینکه پشتیبانی از ولایت یکی از راه های برون رفت جامعه اسلامی از خطرات و تهدیدات دشمنان انقلاب اسلامی است، عنوان کرد: از ابتدای انقلاب اسلامی دو نگاه از سوی خواص به انقلاب بوده است.

وی افزود: یکی نگاه فداکارانه و جانفشانانه در دفاع از آرمان‌های انقلاب است که نمونه آن هشت سال دفاع مقدس و جبهه مقاومت و شهدای مدافع حرم است.

فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد تصریح کرد:نگاه دوم نگاه سهم خواهانه و نگاهی است که بر اساس مادیات است در حالی که مردم مشکلات فراوان دارند، این افراد کسانی بودند که جزء یاران اصلی انقلاب بودند ولی متاسفانه دچار وسوسه شدند و به راه اشرافی گری رفتند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات