خبرهای داغ:
نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی:

برجام نافرجام نشانه بی‌صداقتی آمریکاست

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه برجام نافرجام نشانه بی‌صداقتی آمریکا است، گفت: آمریکا کاملاً بی‌صداقتی خود را در برابر عهدنامه‌ها و پیمان‌نامه‌های خود در منظر ملت های بزرگ جهان نهاده است.
کد خبر: ۸۷۸۳۱۰۷
|
۰۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۳
برجام نافرجام نشانه بی‌صداقتی آمریکاستبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، دکتر حمیدرضا حاجی بابایی امروز در اجتماع بزرگ بسیجیان مدافع حرم که با حضور مسئولین کشوری و لشکری در حسینیه امام(ره)برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و امام شهدا و هفته بسیج و یادآوری شهادت‌گری‌ها و جوانمردی‌های ملت ایران، اظهار کرد: امروز انقلاب ما به عنوان یک انقلاب عاشورایی کار خود را شروع کرده و مهمترین و اصلی‌ترین کار انقلاب اسلامی بیان اسلام ناب و اسلام اهل بیتی و جهانی بوده است.

وی با بیان اینکه دنیای امروز، دنیای بسیجی و غیر بسیجی ها است عنوان کرد: دنیای اسلام دنیای قرآن و دنیای توجه به ارزش های دینی و اسلامی و دنیای مبارزه با ارزش‌های دینی است.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی در ادامه بیان کرد: در تمام نقاط دنیا شاهد یک مبارزه بی‌امان بین اردوگاه بزرگ اسلامی، دینی و انسانی با محوریت جمهوری اسلامی ایران و در آن طرف اردوگاه زر و زور و تزویر با محوریت آمریکای مستکبر هستیم و در دنیای امروز در تمام کشورهای دنیا یک گفتمان قدرتمند در برابر یک گفتمان مسلح و استکباری قرار دارد.

وی گفت: آنچه که امروز در دنیا اتفاق می افتد نتیجه پیروزی بسیجیان ما و تفکر بسیجی در دنیا است.

حاجی‌بابایی با بیان اینکه بسیجیان پایه اساسی انقلاب را تشکیل می دهند، تأکید کرد: بسیجیان سلف کسانی هستند که توانسته‌اند در دنیا استحکام بخشیده و ارزش‌های اسلامی امروز از قدرتی برخوردار است که به برکت خون شهیدان و تفکر بسیجی توانسته در عراق جمهوری اسلامی را برپا کند و موفق شدیم در سوریه در مقابل تمام ابرقدرت‌ها بایستیم.

وی اظهار کرد: امروز حرکت انقلاب اسلامی در دنیا موجب شده که آمریکا با همه دبدبه‌ای که برای خود قائل هستند تحت الشعاع انقلاب اسلامی قرار بگیرند.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: در دنیای امروز ما موفق شده‌ایم به عنوان کشوری پرافتخار با گذشت 37 سال از انقلاب کشوری قدرتمند با محوریت قدرتمند برای کشورهای منطقه و آزادیخواهان جهان باشیم و این مدیون تفکر بسیج است.

* شهدای مدافع حرم برای دین و اعتلای نظام به شهادت رسیدند

وی یادآور شد: امروز بزرگترین راهپیمایی تاریخ در کربلا شکل می‌گیرد، راهپیمایی که شاید در هیچ جای دنیا وجود نداشته و نخواهد داشت و توانسته بزرگترین حرکت عاشورایی را در اربعین و کربلا به‌وجود آورد.

حاجی‌بابایی در ادامه ابراز داشت: امروز حرکت‌های عوام فریبانه آمریکا در دنیا برای ما کاملا واضح است و در صلح‌جویی و همکاری با جمهوری اسلامی به سراب تبدیل شده است.

وی با اشاره به اینکه برجام نافرجام نشانه بی‌صداقتی آمریکا است، گفت: آمریکا کاملاً بی‌صداقتی خود را در برابر عهدنامه‌ها و پیمان‌نامه‌های خود در مقابل ملت‌های بزرگ دنیا به ویژه ملت ایران در منظر ملت های بزرگ جهان نهاده است.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: آمریکا که قرار بود با برجام برای جوانان ما اشتغالزایی کند و با نابودی برنامه هسته‌ای ما تحریم‌هایش را بردارد بیش از 50 مصوبه در طول مدت مذاکره در مجلس آمریکا علیه جمهوری اسلامی ایران به تصویب رسید و در آخرین مصوبه اعلام کردند که تا 10 سال دیگر تحریم‌ها تمدید می‌شود.

وی ابراز داشت: همزیستی با گرگ، همزیستی با استکبار جهانی با کسانی که دشمن قسم خورده ملت ایران هستند نتیجه‌ای جز این نخواهد داشت.

حاجی‌بابایی یادآورد شد: شهدای مدافع حرم برای اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و اشاعه دین مبین اسلام به شهادت رسیدند و شهادت آنان نتیجه مکر و حیله استکبار جهانی است.

وی گفت: همه ملت ایران باید منسجم کنار یکدیگر با وحدت و تفکر بسیجی پشت سر رهبری باشند و کشور خود را بسازند.

* تفکر بسیجی خدمتگزاری را اصل می‌داند

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی در ادامه افزود: امروز بزرگ‌ترین نیاز کشور براساس فرموده مقام معظم رهبری اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل است و بزرگترین خدمت به جمهوری اسلامی ایران، ایجاد اشتغال برای جوانان است.

وی تأکید کرد: هر حرکت و هر برنامه حاشیه‌سازی که جز در مسیر اشتغال جوانان، معیشت مردم، رفع مشکلات اقتصادی باشد محکوم است و دست ساخته رژیم صهیونیستی و آمریکا است.

حاجی‌بابایی عنوان کرد: کسانی که دلسوز نظام هستند باید در مسیر نورانی انقلاب اسلامی قرار بگیرند و به بیانات رهبری و نیازهای ملت ایران توجه کنند.

وی در ادامه اضافه کرد: مردم ایران هر چه داشتند برای جمهوری اسلامی ایران در طبق اخلاص گذاشتند بنابراین همه مسئولین در قوای سه گانه وظیفه دارند با تمام توان به مردم ایران خدمت کنند.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: گام‌های بلندی که بسیجیان برداشته و برمی‌دارند مسئولیت را برای ما ایجاد می‌کند.

وی با اشاره به توصیه های امام علی(ع) به مالک اشتر در مورد یک حاکم خدمتگزار نظام علوی و نظام اسلامی، اظهار داشت: باید قلیل المؤنه و کثیر المعونه باشیم و بسیجی کسی است که کم استفاده می‌کند اما برای مردم زیاد کار می‌کند.

حاجی‌بابایی در ادامه افزود: تفکر بسیجی با هر گونه اشرافی‌گری و با هر گونه استفاده بیش از حد از بیت المال و برداشت از بیت المال کاملا در تغایر و تضاد است.

وی بیان کرد: تفکر بسیجی تفکری است که خدمتگزاری را اصل می‌داند و پشت سر رهبری حرکت می‌کند و با نفاق مبارزه می‌کند.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امروز در کشور انقلابی‌گری و غیر انقلابی مطرح است، ابراز داشت: انقلابی کسی است که پشت سر رهبری حرکت کرده و به مردم کمک می کند، از بیت المال استفاده به جا می کند، حاشیه و نفاق ایجاد نمی‌کند و به بیت المال دستبرد نمی‌زند.

* تمدید تحریم‌ها ملت شهید پرور ایران را به زانو درنمی‌آورد

وی در مورد خصوصیات فرد انقلابی گفت: انقلابی کسی است که در مسیر نیازهای مردم حرکت می‌کند و به کار و خدمت می‌پردازد.

حاجی‌بابایی بیان داشت: امروز کسی که طرف‌دار تفکر رهبری است باید در جامعه مراقب باشد که در جامعه چگونه باید صحبت کند.

وی در ادامه متذکر شد: اگر کسی به این نوع تفکر و گفتمان اعتقاد دارد و براساس آن حرکت می کند در مسیر رهبری قرار دارد.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی گفت: کسانی که بخواهند نیاز مردم را نادیده بگیرند و به دنبال اعمال حاشیه‌ای باشند و جامعه را به مسیری هدایت کنند که کارگزاران نتوانند خدمت واقعی خود را ارائه دهند این انحراف از مسیر امت متدین ایران اسلامی و رهبری است.

وی گفت: بزرگترین کار بسیجی حرکت در مسیری است که ملت ایران نسبت به انقلابشان خوش‌بین‌تر شوند که این یک کار انقلابی و در مسیر ولایت است و هر کسی در راهی گام بردارد که مردم را نسبت به انقلاب بدبین کند در مسیر انحراف و آمریکا و سقوط انقلاب اسلامی حرکت می‌کند و در مغایرت با مسیر رهبری است.

حاجی‌بابایی در خصوص روز بسیج گفت: امروز به عنوان روز بسیج، بزرگترین عهد و پیمان باید این باشد که در طول یک‌سال تا روز بسیج سال 96 کلیه حرکت و برنامه‌های خود را به‌صورت منسجم و وحدت‌آمیز در جامعه و با یکدیگر برای ساخت ایران اسلامی براساس اقتصاد مقاومتی که می‌گوید کار را باید به جوان ایرانی داد تا کارآفرینی کند این حرکت اقتصاد مقاومتی و عدم اعتماد به آمریکا است.

وی در ادامه افزود: هرگونه اعتماد به آمریکا و بی اعتمادی به ملت ایران مغایرت با برنامه‌های انقلاب اسلامی و حرکت‌هایی است که مقام معظم رهبری ترسیم کرده اند.

حاجی‌بابایی عنوان کرد: اگر امروز سرپا ایستاده‌ایم نتیجه کار بسیجیان است که هم پیمان با شهدای مدافع حرم هستند و آمادگی خود را برای دفاع از حرم حضرت زینب(س) اعلام کرده اند.

وی با بیان اینکه استکبار جهانی به تحریم تمسک جسته است، گفت: باید بدانند که با تمدید تحریم ها نمی توانند ملت شهید پرور ایران اسلامی را به زانو درآورند.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی گفت: ایران با قدرت در مقابل تمام قدرت‌های جهانی ایستاده و اگر کوچکترین حرکتی را علیه نظام جمهوری اسلامی ایران انجام دهند با قدرت با آنان مقابله خواهد کرد.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
ارسال نظرات