خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان عنوان کرد
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: مصداق جوان آگاه، بصیر و خداشناس شهدای مدافع حرم هستند که مشتاقانه با خدای خود معامله می کنند و از عمر وجوانی خود در راه خدا بهره می برند.
کد خبر: ۸۷۸۶۹۵۹
|
۱۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، حجت‌الاسلام ابراهیم گنجعلی در جمع پایوران و سربازان سپاه ناحیه نهاوند با بیان اینکه پیامبر اعظم(ص) آخرین، کامل‌ترین، برترین و جامع‌ترین پیامبر از منظر قرآن کریم است، اظهار داشت: الزاماٌ معجزه این پیامبر(قرآن کریم) با این ویژگی‌ها باید آخرین معجزه و کتاب آسمانی و جامع‌ترین کتاب آسمانی باشد که بدون شک این گونه است.

وی افزود: قرآن تنها کتابی است که قائل به تحدی شده و در قرآن کریم نیز آیه شریفه‌ای داریم که قرآن کسانی را که به قرآن شک دارند به مبارز طلبیده و فرموده اگر می‌توانید آیه‌ای مثل آیه‌های قرآن بیاورید.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان تصریح کرد: برترین، کامل‌ترین و جامع‌ترین دین، دین پیامبری است با ویژگی‌های فوق الذکر بنابراین باید به خود ببالیم که مسلمان هستیم و کامل‌ترین، برترین و بهترین دین را داریم.

وی ادامه داد: ما افتخار می‌کنیم که پیرو رسول اعظم (ص) هستیم و قانون اساسی (قرآن کریم) را که آورده در اختیار داریم و از آن بهره می‌بریم در صورتی که اگر به آن اندیشیده و عمل شود راه رسیدن به کمال را تضمین می‌کند.

گنجعلی با اشاره به حدیثی از پیامبر(ص) گفت: در روز قیامت هیچ پایی حرکت نمی‌کند جزء اینکه در مورد چهار چیز از او سئوال می‌کنند اولین سئوال از عمر است؛ برترین و بهترین و جامع ترین سرمایه انسان عمر است چراکه اگر انسان عمر را نداشته باشد سرمایه دیگری نخواهد داشت بنابراین همه فضیلت‌ها در درون این ظرف جای می‌گیرد و ما باید از این سرمایه عظیم به نحو احسن استفاده کنیم.

وی گفت: معمولاٌ انسان وقتی به سن پیری می‌رسد به عمر از دست رفته خود حسرت می‌خورد و با خود می‌گوید من می‌توانستم از آن فرصت‌هایی که از عمرم ضایع شد در راه رضای خداو خلق خدا سپری می‌کردم.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان یادآور شد: عمری که در راه رضای حق تعالی و محبت به اولیاء الله و امامان معصوم (ع) و در راه خدمت به خلق الله سپری شده باشد در زمان پیری و درماندگی نه تنها باعث پشیمانی و اضطراب و ترس از مرگ نیست بلکه مایه افتخار انسان است که تمام جسم خود را در راه خدا فرسوده ساخته و از این جهت که فردای پس از مرگ باید جوابگوی چگونگی استفاده از عمر در محضر حضرت باری تعالی باشد نگران نیست.

وی با بیان اینکه جوانان باید به این امرتوجه داشته باشند تا در زمان پیری مایه پشیمانی آنها نباشد، افزود: مصداق جوان عالم، آگاه، بصیر، مؤمن و خداشناس حضرت قاسم بن الحسن(ع ) هستند که لحظه مرگ را گواراتر از شیرینی عسل توصیف فرموده‌اند.

گنجعلی خاطرنشان کرد: در زمان فعلی نیز مصداق جوان آگاه، بصیر و خداشناس شهدای مدافع حرم هستند که از همه چیز خود می‌گذرند و مشتاقانه با خدای خود معامله می کنند واز عمر وجوانی خود در راه خدا بهره می برند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات