خبرهای داغ:
استاد دانشگاه و حوزه علمیه کرمانشاه:

تفکر بسیجی ضامن بقای نظام است

استاد دانشگاه و حوزه علمیه کرمانشاه تفکر بسیجی را ضامن بقای نظام دانست و گفت: مدافعان حرمی همچون شهید «همدانی»ها نقش بسیار مؤثری در انسجام نیروهای مردمی سوریه داشتند.
کد خبر: ۸۷۸۳۰۵۸
|
۰۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از تویسرکان، حجت‌الاسلام حجت‌الله فاضلی در تجمع مدافعان حرم در سالن 2هزار نفری الغدیر تویسرکان اظهار داشت: اشاعه تفکر بسیجی در کشورهای مسلمان سبب تقویت نیروهای مردمی آنها و تشکیل جبهه مقاومت در کشورهایی مثل سوریه، عراق و لبنان شده است.

وی تفکر بسیجی را ضامن بقای نظام دانست و بیان کرد: مدافعان حرمی همچون شهید «همدانی»ها نقش بسیار مؤثری در انسجام نیروهای مردمی سوریه داشتند.

این استاد دانشگاه و حوزه علمیه کرمانشاه افزود: امروز مردم سوریه خود دست در دست یکدیگر داده‌اند و در برابر تهاجمات داعشی‌های تکفیری و مزدور عربستان و آمریکا ایستادگی می‌کنند.

 *توسعه علمی کشور نشأت گرفته از تفکر بسیجیان

فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان نیز در این مراسم گفت: بسیج و بسیجیان در تمام زمینه‌های اجتماعی، سیاسی و فرهنگی برای ارتقاء و اعتلای نظام اسلامی ما حضوری فعال دارند.

سعید سعیدی پیشرفت‌های علمی ایران اسلامی را مرهون آرامشی دانست که به واسطه خون شهدا در کشور حاصل شده است و اظهار کرد: توسعه علمی کشور نشأت گرفته از تفکر بسیجیانی همچون شهید «احمدی‌روشن»ها است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات