خبرهای داغ:
سردار صدیقی در همایش مدافعان حرم فامنین:
فرمانده سابق سپاه روح الله گفت: راه شهدا راه سعادت دنیا و آخرت است و تبیین اهداف مدافعان حرم از وظایف بسیج است.
کد خبر: ۸۷۸۲۹۹۱
|
۰۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از فامنین، همایش عظیم «مدافعان حرم» شهرستان فامنین با حضور گسترده بسیجیان از اقشار مختلف جامعه و گردان های عاشورا و الزهرا(س) و کوثر در مسجد اعظم برگزار شد.

سردار مهدی صدیقی در این همایش با تأکید بر تلاش دشمنان مبنی بر آسیب رساندن به کشورمان خاطرنشان کرد: راه شهدا راه سعادت دنیا و آخرت است و تبیین اهداف مدافعان حرم از وظایف بسیج است.

وی افزود: قدردان خانواده شهدا باشیم و یاد و خاطره شهدای مدافع حرم را که جان خویش را برای حفظ اسلام فدا کردند گرامی بداریم.

فرمانده سابق سپاه روح الله عنوان کرد: تکریم مدافعان حرم و پیروی از راه فدائیان بسیجی وظیفه تک تک افراد جامعه است و اینان مایه برکت نظام هستند.

حسن بهادری یکتا فرمانده سپاه ناحیه فامنین نیز با بیان دستور حضرت امام خمینی(ره) در تشکیل بسیج 20 میلیونی به عملکرد اقشار مختلف بسیج و تأثیر مثبت آن در حفظ اهداف والای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تأکید کرد.

برگزاری حرکات نمایش رزمی و ورزشی توسط بسیج ورزشکاران و تجلیل از مقام آوران و فعالان عرصه های مختلف بسیجی و بزرگداشت یاد و نام شهدا و مدافعان حرم از دیگر برنامه های این همایش بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات