خبرهای داغ:
فرمانده دافوس دانشگاه امام حسین(ع) گفت: دشمن به واسطه حضور بسیج جرأت ندارد به کشور ما چپ نگاه کند و به برکت حضور بسیج امروز ما در جزیره ثبات و آرامش قرار داریم.
کد خبر: ۸۷۸۳۰۱۴
|
۰۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، سردار بهرام حسینی امروز در همایش بزرگ بسیجیان شهرستان ملایر با اشاره به آیات قرآنی خطاب به بسیجیان بیان داشت: امام (ره) شما را کلمه طیبه بیان کرده است و خدای متعال می فرماید کلمه طیبه مثل درخت طیبه و شجره طیبه است که ریشه و اساس آن محکم و استوار در زمین قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه شما بسیجیان مصداق کلمه طیبه هستید و شاخه و برگتان کل کشور و جهان اسلام را فرا گرفته است و یک درخت تک محصولی نیست، گفت: در هر ایامی و در مقابل هر تهدیدی ثمری از این درخت طیبه نمایان می‌شود.

فرمانده دافوس دانشگاه امام حسین(ع) افزود: یکی از ویژگی‌های کلمه طیبه جوان بودن و جوانه زدن و افزایش آن درخت است و مدام در حال جوان شدن است این از معجزات بسیج است.

وی با بیان اینکه بسیج در حال رسیدن به ۴۰سالگی است، ابراز داشت: بسیج همانند روزهای اول با همان شور و حال است و بسیج پیر شدنی و کهنه شدنی نیست.

حسینی با بیان یکی دیگر از ویژگی‌های بسیج گفت: بسیجی اهل بصیرت است و راه درست و صحیح را تشخیص می‌دهد.

وی ادامه داد: بسیجی اهل جهاد کبیر است و دشمن را خوب می شناسد و دارای جهت‌یاب و قطب‌نمایی به برکت روح الهی است که با استفاده از آن راه، جهت و مسیر حق را تشخیص می‌دهد و این مهمترین ویژگی بسیجیان است.

فرمانده دافوس دانشگاه امام حسین(ع) گفت: بسیجی نباید منتظر باشد بلکه مدام اهل رصد کردن، تحلیل و اهل مطالعه کردن حوادث گوناگون در داخل و خارج از کشور بوده و خود را همیشه آماده و به روز نگه دارد.

* شهدای هسته ای ما بسیجی بودند

وی با بیان اینکه بسیج بر همه مسائل اشراف دارد، عنوان کرد: بسیج به برکت آن نور ایمانی که در وجودش است راه درست را تشخیص می دهد.

حسینی با اشاره به اینکه همیشه باید این قطب‌نما و نور ایمان را به‌روز وسالم نگه داریم و اجازه ندهیم معیوب شود، اظهار داشت: بسیج یک نیروی نظامی نیست بلکه همه آحاد و اقشار ملت را در برمی‌گیرد و در بین پزشکان، دانشجویان، کسبه، طلاب و حتی در بین نیروهای مسلح نیز روح و تفکر بسیجی وجود و حضور دارد.

وی اظهار داشت: بسیجی اهل محرومیت زدایی، سازندگی، امر به معروف و نهی از منکر و روشنگری است.

فرمانده دافوس دانشگاه امام حسین(ع) بیان کرد: بسیج در تمام اقشار جای پای محکمی دارد و لشکر مخلص خداست که دفتر آن را همه مجاهدان از اولین تا آخرین امضا کردند و مجاهد محدود کشور ما نیست همه مجاهدان در این ۱۴۰۰سال در ایران و غیر ایران این دفتر را با قلب و روح خود امضا کردند.

وی یادآور شد: بسیج محدود به جمع خاصی نیست و محدود به کشور ما نیز نیست هر چند به برکت امام (ره) بسیج در عصر حاضر از ایران جان گرفت.

حسینی اضافه کرد: بسیج ولایت مدار و گوش به فرمان ولی امر و همیشه آماده فرمانبری از فرامین رهبری است و اهل تحقیق و علم و دانش و فناوری است.

فرمانده دافوس دانشگاه امام حسین(ع) گفت: شهدای هسته ای ما بسیجی بودند و اکنون به برکت فکر و علم و دانش بسیجیان کشور ما در اوج قله عزت قرار گرفته‌ است.

* بسیج اهل شهادت و خطرپذیر

وی عنوان کرد: بسیج در مقابل سختی‌ها مقاوم است و زود خسته نمی‌شوند و از ناملایمات نمی‌رنجد هر چند بی‌مهری به بسیج گرفتاری در آتش الهی را در پی خواهد داشت اما بسیجی مقاوم، صبور و شکیبا است.

سردار حسینی با اشاره به توصیه مقام معظم رهبری به بشار اسد گفت: وقتی اوضاع در سوریه سخت شد مقام معظم رهبری فرمودند نیروی مردمی و تشکیل بسیج مثل دارو است باید بخورید تا وضعتان بهتر بشود بسیجی نفوذ ناپذیر است و لازمه نفوذ ناپذیری هم داشتن بصیرت خوب است بسیجی بصیر افراد نفوذی را خواهد شناخت از فکر و برنامه ها او را تشخیص می دهد و در مقابل نفوذ خواهند ایستاد.

وی با بیان اینکه بسیج اهل شهادت و خطرپذیر است، ادامه داد: دفاع مقدس و این شهدای والامقام بهترین سند هستند بسیجی از میدان به در نمی رود و هر کجا که احساس بشود که مسیر انقلاب در خطر است حاضر خواهد شد.

فرمانده دافوس دانشگاه امام حسین(ع) با اشاره به اینکه دشمن فکر می‌کند که با شهید کردن ما این راه به بن بست خواهد رسید، گفت: اگر قرار بود با این شهادت‌ها این مسیر پایان پذیرد بعد از ۱۴۰۰سال راهپیمایی با این عظمت شکل نمی‌گرفت.

وی عنوان کرد: بسیج پشتوانه‌ای برای امنیت کشور و بلکه امنیت منطقه است و امروز امنیت ما ناشی از حضور بسیجیان در دوران دفاع مقدس و صحنه‌های مختلف است.

حسینی تصریح کرد: دشمن به واسطه حضور بسیج جرأت ندارد به کشور ما چپ نگاه کند و به برکت حضور بسیج امروز ما در جزیره ثبات و آرامش قرار داریم.

وی اضافه کرد: امنیت حاصل این حضور مردانه است حتی امتیازاتی که در برجام حاضر شدند به ما بدهند به برکت همین پشتوانه مردمی است بسیج مایع مباهات امام امت است بسیج مقام معظم رهبری را سربلند کرده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات