خبرهای داغ:
فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان عنوان کرد
فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان گفت: وظیفه بسیج و سپاه در انتخابات این است که ملاک‌ها و معیارهایی که مقام معظم رهبری برای فرد اصلح بر شمرده‌اند برای مردم تبیین کنند و این شاخصه‌ها همان ویژگی‌هایی است که باید در یک فرد انقلابی باشد .
کد خبر: ۸۸۴۸۲۰۳
|
۲۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از رزن، سردار غلامعلی ابوحمزه در نشست روشنگری در جمع کارکنان سپاه ناحیه رزن اظهار داشت: اکنون شرایط بسیار حساس است، بحث برنامه ششم، وضع اقتصادی مردم و جوانان از یک سو و حرکات آمریکا در منطقه و جهان و.. از سوی دیگر مطرح است، بنابراین دولتی که مسئول حل این مشکلات است باید توانمند و کارآمد باشد، از این رو انتخابات پیش رو از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص حضور حداکثری در انتخابات عنوان کرد: باید حضور حداکثری پای صندوق‌های رأی داشته باشیم و مردم با بصیرت شرکت کنند تا فرد اصلح از بین افراد صالحی که نامزد انتخابات شده اند، انتخاب شوند.

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان افزود: وظیفه بسیج و سپاه این است که ملاک‌ها و معیار هایی که مقام معظم رهبری برای فرد اصلح بر شمرده‌اند برای مردم تبیین کنند تا مردم نامزدها را با این شاخص‌ها بسنجند و به فرد مناسب رأی دهند و این شاخصه‌ها همان ویژگی‌هایی است که حضرت آقا می‌فرمایند باید در یک فرد انقلابی باشد .

وی با اشاره به شاخصه‌های مهم یک فرد انقلابی بیان کرد: چنین فردی باید عدالت‌خواه و عدالت‌گستر باشد و به دنبال اجرای قانون باشد چون در سایه اجرای دقیق قانون عدالت برپا خواهد شد.

ابوحمزه با بیان اینکه فرد انقلابی باید به دنبال اعتزاز اسلام ناب محمدی باشد نه اسلام غربی و داعشی، ابراز داشت: استکبارستیزی و در مقابل دشمنان ایستادن، ساده زیستی و مردم گرایی از دیگر ویژگی‌های یک فرد انقلابی است.

*هر زمانی که امت از امام خود پیروی کرده‌اند اسلام جاری و امت رستگار شده‌اند

وی ادامه داد: فرد انقلابی نباید به دنبال تجملات و اشرافی‌گری باشد و باید از اسراف و تبذیر گریزان باشد.

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان با اشاره به اینکه فرد انقلابی باید اهتمام به رشد علمی کشور داشته باشد، گفت: متاسفانه در دولت یازدهم یک درجه نسبت به دوره قبل از لحاظ رتبه علمی تنزل پیدا کردیم.

وی داشتن سعه صدر و توهین نکردن به مخالفان را از دیگر ویژگی‌های فرد انقلابی برشمرد و در پاسخ به این سوال که چرا بعضی از مسئولین به انحراف کشیده می‌شوند، افزود: مسئولیت فی نفسه، فساد آور است مگر اینکه توأم با تقوا باشد.

ابوحمزه گفت: قانون میثاق ملی انقلاب و سخنان امام خمینی (ره) میثاق معنوی انقلاب اسلامی ایران است و وظیفه تفسیر آن و تبیین آن بر عهده رهبری است ولی برخی پای خود را فراتر گذاشته و شروع به تبیین آن می‌کنند و همانطور که در مناجات شعبانیه می خوانیم «امت نباید از امام و رهبر خود عقب مانده یا پیشی بگیرد وگرنه گمراه شده و به ضلالت کشیده می شود»، برای او نیز این نتیجه را در پی خواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد: میان امت، اسلام و رهبر امت یک رابطه تنگاتنگی وجود دارد، هر زمانی که امت از امام خود پیروی کرده‌اند اسلام جاری شده و امت رستگار شده‌اند و هر زمانی که امت از امام خود پیروی نکردند، اسلام تضعیف شده، امام امت خانه نشین و مردم ذلیل شده اند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات