خبرهای داغ:
فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان:

محور اصلی تهاجم دشمنان ضربه زدن به ولایت فقیه است

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه محور اصلی تهاجم دشمنان ضربه زدن به ولایت فقیه است، گفت: امروز دشمنان می‌خواهند ما را با دور کردن از نبوت، کربلا، مهدویت، اسلام و ولایت فقیه، ایران را ضعیف کنند و می‌گویند بجای ولایت فقیه باید شورای ولایت فقیه باشد.
کد خبر: ۸۷۸۳۷۸۸
|
۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از اسدآباد، سردار غلامعلی ابوحمزه در مراسم اختتامیه طرح جوانههای صالحین و تقدیر از فرمانده گردان‌های بیت‌المقدس شهرستان اسدآباد اظهار داشت: با بررسی توطئه‌ها و عوامل خارجی به این نکته اساسی و محوری و جمع‌بندی می‌رسیم که حرکت دشمن بسیار حساب شده است.

وی گفت: آمریکا اندیشه‌کده‌هایی راه‌اندازی کرده که بتواند موفق و زبده آسیا باشند، کار آنها گروهی است که روی موضوعات کشورها از قبیل فرهنگی، دینی، ورزشی وغیره بحث می‌کنند و آنها را دقیق مشخص کرده‌اند و می‌گویند که چه کاری انجام دهیم و زمان‌بندی مشخص انجام میدهند و در فواصل کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت انجام می‌دهند.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان تصریح کرد: آنها از سال‌های 1989 تا 1991 روی فرهنگ جامعه کارکرده‌اند و به آنها فهمانده‌اند که به چه صورت فکر، آرایش و حتی کار کنند.

وی با اشاره به فعالیت 138 اندیشه‌کده عنوان کرد: در گرجستان نیز این امر را به کار بردند و نمونه بارز این کار حرکتی است که در سال 88 در ایران انجام شده است.

ابوحمزه با بیان اینکه در ایران موفق نشده‌اند، گفت: علت عدم موفقیت آنها این است که ایران دارای بال مهدویت(سبز) و بال کربلا (قرمز) و ولایت فقیه است.

وی با بیان اینکه محور اصلی تهاجم دشمنان ضربه زدن به ولایت فقیه است، ادامه داد: امروز دشمنان می‌خواهند ما را با دور کردن از نبوت، کربلا، مهدویت، اسلام و ولایت فقیه، ایران را ضعیف کنند و می‌گویند بجای ولایت فقیه باید شورای ولایت فقیه باشد.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان اظهار داشت: بسیجی باید با مطالعه کارهای خود را انجام دهد و همواره در میدان حاضر باشد و به مقابله با جنگ نرم دشمن بپردازد.

وی با اشاره به شبهاتی که دشمنان ایجاد می‌کنند، گفت: اگر می‌خواهید گفتار شبهه نشوید باید کتاب‌های دکتر شریعتی، صحیفه سجادیه، وصیت نامه امام راحل، فرمایشات حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی) را مطالعه کنید.

انتهای پیام/

ارسال نظرات