خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه کبودراهنگ خبر داد

اجرای ۵۰ طرح اقتصادی با اعتبار ۱۰ میلیارد ریال در کبودراهنگ

فرمانده سپاه ناحیه کبودراهنگ از اجرای ۵۰ طرح اقتصادی با اعتبار ۱۰ میلیارد ریال به همت بسیج سازندگی در شهرستان کبودراهنگ خبر داد.
کد خبر: ۸۷۸۱۸۳۶
|
۰۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از کبودراهنگ، سرهنگ محمود بداغی در همایش شکوه هجرت و طلایه‌داران اقتصاد مقاومتی در کبودراهنگ ضمن گرامیداشت هفته بسیج با اشاره به عملکرد اردوهای جهادی شهرستان اظهار داشت: امسال بیش از ۳ هزار و ۲۰۰ نفر از اقشار مختلف بسیج در این اردوها شرکت داشته‌اند.

وی افزود: بسیجیانی که در اردوهای جهادی شرکت کردند شامل بسیج محلات، بسیج دانشجویی، بسیج دانش آموزی، بسیج مهندسین و بسیج خواهران و سایر اقشار بودند.

فرمانده سپاه ناحیه کبودراهنگ با اشاره به حضور بسیج در تمام عرصه‌ها عنوان کرد: عرصه اقتصادی و تلاش در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی از دیگر فعالیت‌های بسیج است که در این زمینه نیز اقدامات قابل توجهی انجام شده است.

وی در ادامه با اشاره به عملکرد اقتصاد مقاومتی در شهرستان گفت: امسال برای بیش از ۵۰۰ نفر از بسیجیان کلاس‌های آموزشی و مهارتی برگزار شد.

بداغی اضافه کرد: همچنین بسیج سازندگی در راستای ایجاد اشتغال در این سال ۵۰ طرح اقتصادی را با اعتبار ۱۰ میلیارد ریال در شهرستان کبودراهنگ ایجاد کرده که موجب اشتغال ۲۰۰ نفر شده است.

وی با اشاره به اثربخشی بسیج در عرصه‌های گوناگون عنوان کرد: بسیج همواره نقش مهمی در پیشبرد اهداف والای انقلاب اسلامی دارد.

در پایان این مراسم از بسیجیان فعال در اردوهای جهادی در سال ۹۵ و کارآفرینان و طلایه داران اقتصاد مقاومتی و تولیدکنندگان برتر شهرستان کبودراهنگ تجلیل شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات