خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه ملایر از تخصیص 20 میلیارد ریال تسهیلات اقتصاد مقاومتی برای شهرستان ملایر خبر داد که متقاضیان می‌توانند با مراجعه به بسیج سازندگی سپاه ناحیه ملایر از آن استفاده کنند.
کد خبر: ۸۷۸۲۰۴۵
|
۰۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، سرهنگ داود ابراهیمی در مراسم افتتاحیه سه طرح اقتصاد مقاومتی با تبریک هفته بسیج بیان داشت: از ابتدای سال جاری 50 طرح در عرصه های مختلف فعالیت خود را آغاز کردند که امروز سه طرح آن افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

وی با اشاره به افتتاح طرح‌های پرورش قارچ خوراکی، پرورش مرغ خانگی و ماهی افزود: در این راستا 700 میلیون تومان تسهیلات پرداخت شده و حدود 120 نفر نیز اشتغالزایی داشته است.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر با بیان اینکه در بحث ماکیان، صنایع دستی و صنایع تبدیلی و در عرصه‌های مختلف این تسهیلات پرداخت شده است، گفت: این مهم در راستای تحقق شعار سال «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» و اشتغالزایی صورت گرفته است.

وی گفت: برای شهرستان ملایر 20 میلیارد تومان تسهیلات در نظر گرفته شده که متقاضیان می‌توانند با مراجعه به بسیج سازندگی سپاه ناحیه ملایر و تکمیل اطلاعات خواسته شده از این تسهیلات در قالب طرح‌های اقتصادمقاومتی استفاده کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات