خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان گفت: تلاش برای تحقق اقتصاد مقاومتی از اولویت های سپاه و بسیج در راستای لبیک گفتن به منویات مقام معظم رهبری است.
کد خبر: ۸۷۸۱۹۸۷
|
۰۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از تویسرکان، سعید سعیدی در حاشیه آیین بازگشایی نمایشگاه اقتصاد مقاومتی در تویسرکان بیان داشت: تلاش برای تحقق اقتصاد مقاومتی از اولویت های سپاه و بسیج در راستای لبیک گفتن به منویات مقام معظم رهبری است.

وی اظهار کرد: از این رو بسیج سازندگی با ورود در عرصه های مختلف و ارائه تسهیلات اقتصاد مقاومتی به افراد بدون شغل به دنبال کارآفرینی و ایجاد اشتغال در جامعه به منظور پویا ساختن اقتصاد کشور است.

فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان در ادامه با گرامیداشت هفته بسیج، افزود: به همین مناسبت نمایشگاه اقتصاد مقاومتی با 13 غرفه با همکاری بسیج جامعه زنان، بسیج جامعه پزشکی و دیگر بسیجیان شهرستان متشکل از عرصه های گوناگون اقتصادی افتتاح شد.

وی تصریح کرد: این نمایشگاه از غرفه هایی همچون مبل و منبت، گیاهان دارویی، محصولات گلخانه ای و صنایع دستی چون قلاب بافی، نمددوزی، معرق و منبت، مرصع کاری و چهل تکه دوزی تشکیل شده است.

سعیدی عنوان کرد: یکی از معانی اقتصاد مقاومتی آن است که اقشار مختلف جامعه با تفکر بسیجی و جهادی به سمت ایجاد کارگاه‌های زود بازده، ایجاد صنایع تبدیلی و خارج کردن کارخانه های تعطیل و نیمه تعطیل حرکت کنند تا علاوه بر ایجاد اشتغال برای خود بتوانند برای افراد بیشتری نیز کارآفرینی کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات