خبرهای داغ:
جانشین فرمانده سپاه ناحیه بهار:

تفکر بسیجی برگرفته از قیام عاشوراست/ 900 میلیون ریال کمک نقدی مردم بهار به جبهه مقاومت

جانشین فرمانده سپاه ناحیه بهار گفت: تفکر بسیجی و نقش بسیجی برگرفته از حرکت سیدالشهدا(ع) و قیام عاشورا است.
کد خبر: ۸۷۸۱۵۵۱
|
۰۳ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۶

مهدی هندی‌ورکانه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در بهار ضمن گرامیداشت هفته بسیج بیان داشت: تشکیل بسیبج ده‌ها میلیونی یکی از راهبردهای اساسی در نظام مقدس اسلامی است.

وی اظهار داشت: تفکر بسیجی و نقش بسیجی برگرفته از حرکت سیدالشهدا(ع) و قیام عاشورا است.

جانشین فرمانده سپاه ناحیه بهار افزود: تفکر بسیجی پشتوانه پیشرفت های هسته‌ای است و در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی پیشرفت‌های علمی وفناوری در سایه بسیج انجام شده که در اصل می‌توان بسیج را الگوی مقاومت و ایثارگری نام برد که آهنگ حرکت‌های بسیج سازندگی را پرشتاب می‌کند.

وی با بیان اینکه بسیاری از پیشرفت های کشور مرهون بسیج است، اظهار داشت: در حال حاضر مهم‌ترین وظیفه بسیج بصیرت‌افزایی و آگاه شدن به مسائل اجتماعی است.

هندی‌ورکانه در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به لزوم کمک به جبهه مقاومت گفت: جبهه مقاومت نیاز به کمک مالی و فرهنگی دارد و وظیفه اصلی بر دوش بسیجیان است.

وی افزود: آنچه امروز اولویت دارد پشتیبانی از جبهه مقاومت با کمک های مردمی است که بتواند این جبهه را در راستای اهداف خودش هدایت کند.

جانشین فرمانده سپاه ناحیه بهار با بیان اینکه تاکنون کمک‌های بسیار خوبی را در شهرستان بهار شاهد هستیم، گفت: به شکل های مختلف مردم شهیدپرور و ولایی این شهرستان از جبهه مقاومت حمایت می کنند و تاکنون بالغ بر 900 میلیون ریال کمک نقدی جمع آوری شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات