خبرهای داغ:
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی همدان:

روحیه بسیجی ابرقدرت‌ها را به زانو درآورده است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی همدان با بیان اینکه روحیه بسیجی ابرقدرت‌ها را به زانو درآورده است، گفت: این روحیه‌ای که در مشتی از خروارهای بسیجی وجود دارد دشمنان را به ترس و وحشت انداخته است.
کد خبر: ۸۷۸۱۹۳۳
|
۰۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۰
روحیه بسیجی ابرقدرت‌ها را به زانو درآورده استبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سعید جام‌بزرگی امروز در همایش «خیبر تا حلب» که به مناسبت هفته بسیج در دانشگاه آزاد اسلامی همدان برگزار شد، ضمن گرامیداشت هفته بسیج اظهار داشت: باید با روحیه بسیجی کارها و فعالیت‌هایی را که در اول انقلاب معجزه بود و تاکنون انجام شده، ادامه دهیم.

وی با اشاره به فعالیت بسیج کارمندان شهرستان همدان ابراز داشت: بسیج کارمندان برنامه‌های بسیار خوبی را در سال گذشته انجام داده‌اند و تمام این فعالیت‌ها مخلصانه بود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی همدان با اشاره به برنامه‌های اجرایی گفت: از جمله این برنامه‌ها برگزاری همایش‌ها، مسابقات ورزشی و کارگاه‌های آموزشی و بصیرتی متعدد بوده است.

وی با اشاره به اثرگذاری این برنامه‌ها بیان داشت: این برنامه‌ها باعث ارتقای طرز فکر کارکنان دانشگاه و حفظ روحیه بسیجی در آنها شده است.

جام‌بزرگی نامگذاری عنوان «خیبر تا حلب» را برای همایش بصیرتی بسیار پسندیده دانست و اظهار داشت: کاری که در خیبر انجام شد امروز در جبهه‌های مقاومت و در مقابل صهیونیست انجام می‌شود و این دو بسیار به هم شبیه و نزدیک است.

وی داشتن روحیه بسیجی را تنها راهکار پیشبرد اهداف در تمام زمینه‌ها و حل مسائل دانست و بیان داشت: روحیه بسیجی هنوز هم در ما زنده است و اگر این روحیه نبود غیر ممکن بود کشوری در بین این تلاطم عظیمی که در اطراف منطقه وجود دارد با این امنیت بماند و علاوه بر آن امنیت جهان اسلام را تامین کند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی همدان با بیان اینکه روحیه بسیجی ابرقدرت‌ها را به زانو درآورده است، یادآور شد: شاید ما از نظر تجهیزات نسبت به دشمنان جلو نباشیم ولی روحیه‌ای که در مشتی از خروارهای بسیجی وجود دارد دشمنان را به ترس و وحشت انداخته و آنان همچون اوباما اظهار می‌کنند که از برخورد نظامی با ما در هراس هستند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات