خبرهای داغ:
مسئول سیاسی سپاه ناحیه بهار مطرح کرد

شاکله بسیج دفاع از ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی

مسئول سیاسی سپاه ناحیه بهار با بیان اینکه شاکله بسیج دفاع از ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی است، گفت: بسیج همواره به عنوان سرباز ولایت آماده حفظ ارزش‌های انقلاب است.
کد خبر: ۸۷۸۱۸۵۹
|
۰۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۸

سرهنگ علی مختاری‌معین در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در بهار ضمن گرامیداشت هفته بسیج اظهار داشت: هفته مبارک بسیج یادآور مقطعی طلایی و استثنایی در تاریخ چند هزار ساله ایران است.

وی افزود: این هفته ، یادآور دورانی است که در آن انسان‌هایی با ویژگی یاران پیامبر(ص) در صدر اسلام و اصحاب با وفای امام حسین(ع) زیباترین تابلوهای اخلاص، رشادت و عبادت را ترسیم کردند و در تاریخ بشر جاودانه شدند.

مسئول سیاسی سپاه ناحیه بهار تصریح کرد: راز و رمز این جاودانگی را باید در عمق ایمان جوانانی جستجو کرد که همواره لذت‌های دنیا را کنار زده و مرگ در راه خدا را برای خود شیرین می‌دانند.

وی با بیان اینکه هفته بسیج فرصت مغتنمی است، گفت: این هفته فرصتی است برای مرور آن همه شکوه و بهانه‌ای برای درک بهتر فرهنگ و تفکر بسیجی که بر گرفته از اسلام ناب محمدی (ص) است.

مختاری‌معین افزود: بسیج به عنوان نیروی مردمی، ارتش غیر کلاسیک و انعطاف پذیر، جهاد و روحیه شهادت‌طلبی با الگوگیری از حماسه بزرگ عاشورا در دفاع مقدس، شرکت در عملیات‌های بزرگ از جمله فتح خرمشهر، فتح المبین، طریق القدس، والفجر و ... حضور پر ثمری داشت.

وی در ادامه گفت: رسالت بسیج از بدو تشکیل آن به فرمان حضرت امام راحل در تمام زمینه‌ها به ویژه در دشمن‌شناسی و ظلم ستیزی، حراست از اسلام، قرآن و نظام اسلامی، حضور اثربخش در عرصه سازندگی کشور، مبارزه با بی عدالتی، فراهم کردن زمینه امیدواری و دلگرمی برای رهبر و ملت درخشید.

مسئول سیاسی سپاه ناحیه بهار ابراز داشت: امروز بسیج در تمام عرصه‌های انقلاب پر تلاش و استوار ایستاده و در نخبه‌پروری ، مبارزه با فقر و فساد و تبعیض، تثبیت اسلامیت و جمهوریت نظام، دفاع از ولایت، هدایت سیاسی مردم و خنثی کردن تمام توطئه‌های دشمن همچنان نقش خود را با شایستگی انجام می‌دهد.

وی با بیان اینکه شاکله بسیج دفاع از ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی است، خاطرنشان کرد: امروز نیز اگر احساس کند دشمن از هر روزنه‌ای که می‌خواهد نفوذ کند چه نفوذ اقتصادی چه نفوذ فرهنگی، چه نفوذ امنیتی و... جانانه در مقابل آنها می‌ایستد و همواره به عنوان سرباز ولایت آماده حفظ ارزش‌های انقلاب است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار