امام جمعه بخش شیرین‌سو:

باید با برگزاری یادواره‌ها و حفظ اخلاق وغیرت راه شهدا را ادامه دهیم

امام جمعه بخش شیرین‌سو گفت: امروز وظیفه ما است که باید با برگزاری یادواره‌ها و حفظ اخلاق وغیرت و حجاب و عفت راه شهدا را ادامه دهیم.
کد خبر: ۸۷۶۴۸۱۶
|
۳۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از کبودراهنگ، حجت الاسلام منصوری در برنامه آبروی محله، یادواره شهید «عزیزاله عمادی اعظم» در شیرین‌سو اظهار داشت: شهدا همواره زنده هستند و از نزدیک شاهد رفتار و کارهای ما هستند.

وی با اشاره به رشادت‌ها و ایثارگری‌های شهدا و رزمندگان اسلام تصریح کرد: شهدا رفتند و شهید شدند تا خاک این میهن و غیرت علوی و ناموس ما حفظ شود.

امام جمعه بخش شیرین‌سو در ادامه افزود: زنده نگهداشتن راه و یاد شهدا از شهادت سخت‌تر است چراکه امام سجاد(ع) و حضرت زینب(س) برای زنده نگهداشتن یاد شهدای عاشورا سختی‌های بسیاری کشیدند.

وی گفت: رهبر عظیم الاشان نیز فرمودند زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا واجب است و اعتقاد به شهدا، اعتقاد به خدا بود بنابراین باید با برگزاری یادواره شهدا راه شهدا را حفظ کنیم.

منصوری تصریح کرد: شهدا نیازی به برگزاری یادواره ندارند چراکه خداوند از شهدا پذیرایی می‌کند و ما در این یادواره به شهدا می‌گوییم که بعد از شهدا وظیفه ما سنگین‌تر شده چراکه امروز ما باید از خاک و ناموس و غیرت علوی دفاع کنیم.

وی خاطرنشان کرد: امروزه ما باید با برگزاری یادواره‌ها و حفظ اخلاق وغیرت و حجاب و عفت راه شهدا را ادامه دهیم .

شهر شیرین‌سو 9 شهید را تقدیم انقلاب کرده و میزبان دو شهید گمنام است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات