خبرهای داغ:
امام جمعه ملایر:

یادواره‌های شهدا برای بیداری ما است

امام جمعه ملایر اینکه برگزاری این یادواره ها برای این است که ما بیدار شویم، گفت: یادواره شهدا مانند منور که راه را به رزمندگان در زمان جنگ نشان می داد امروز راه زندگی درست و روشن را به ما نشان می دهد تا در ظلمت و تاریکی دنیا نمانیم.
کد خبر: ۸۷۵۵۰۸۹
|
۱۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، حجت‌الاسلام محمدباقر برقراری در یادواره آبروی محله گرامیداشت شهید «سیدمحمد سیدی» با بیان اینکه یادواره‌های آبروی محله یک کار ارزشمند است، اظهار داشت: در واقع شهدا آبروی محله، کوچه و خیابان‌های ما هستند که از همین محله‌ها پرواز کردند.

وی گفت: شهدا به معراج می‌روند و اثبات می‌کنند که در نوجوانی و جوانی هم می‌شود به معراج رفت.

امام جمعه ملایر افزود: هرکس که ولایت و اسلام را قبول کرد باید بلاهای آن را نیز به جان بخرد، ما وقتی نمی خواهیم زیر سایه ظلم و ستم استکبار جهانی و دشمنانی چون آمریکا و اسرائیل و همپیمانشان باشیم باید آماده بلا باشیم شهدا بله گفتند و بلا را خریدند و این یکی از ویژگی های آنان است.

وی با اشاره قرآن کریم گفت: شهدا برای ما تذکر و یادآوری هستند و عده ای این تذکر و یادآوری را فراموش می کنند و به خیال خود درهای همه چیز به روی آنها باز شده و آنها را شاد می کند اما این شادی دوام ندارد و به یکباره واژگون می شود.

برقراری با بیان اینکه برگزاری این یادواره ها برای این است که ما بیدار شویم، گفت: یادواره شهدا مانند منور که راه را به رزمندگان در زمان جنگ نشان می داد امروز راه زندگی درست و روشن را به ما نشان می دهد تا در ظلمت و تاریکی دنیا نمانیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات