خبرهای داغ:
فرمانده تیپ 32 انصار الحسین (ع) استان همدان گفت: تواضع و متانت شهید مظاهری را کمتر کسی داشت بسیار کم حرف و پرکاربود ودر زمان خودش برای حاج احمدمتوسلیان عملدار و ذوالفقار بود و برای حاج محمود شهبازی حکم دست راست را داشت.
کد خبر: ۸۷۵۵۰۹۵
|
۱۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار مهدی فرجی در مراسم یادواره آبروی محله گرامیداشت سردار شهید «حبیب‌الله مظاهری» برگزاری این مراسم‌ها را کار بسیار پسندیده‌ای عنوان کرد و اظهار داشت: برگزاری مراسم با عنوان آبروی محله با یاد و خاطره شهداکار بسیار نیکویی هستچراکه عده ای تلاش می‌کنند آبروی محله و آبروی انقلاب اسلامی را ببرند ولی با برگزاری این یادواره‌ها این آبرو بر می‌گردد.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای شهر مریانج گفت: شهدای شهر مریانج به واسطه حضور خوبی که در دفاع مقدس داشتند به استان ما آبرو بخشیدند و کشور ما به این شهر به خاطر رشادت‌ها، ایثارگری و جانفشانی‌های رزمندگانش مدیون است.

فرمانده تیپ 32 انصار الحسین (ع) استان همدان در بیان ویژگی‌های شهدای شهر مریانج ابراز داشت: ما کمتر جایی همچون شهدا و رزمندگان شهر مریانج سراغ داریم و فراموش نکرده‌ایم عملکردها و ایثارگری‌هایی که در طول جنگ داشتند و هیچ‌گاه به خود اجازه نمی‌دهیم که آنها را از ارزش و اهمیت پایین بیاوریم و همیشه زنده و جاوید هستند.

وی ادامه داد: شهدای مریانج یک ویژگی خاص و ممتازی دارند و آن این است که در مورد هر یک از شهدای مریانج که صحبت به میان می‌آید همواره مطرح بوده‌اند، در طول جنگ ایمان، اعتقاد، تدین وعشق به اسلام و شهادت این شهدا در عملیات های مهم شاخص بودند.

فرجی با بیان اینکه شهدای مریانج افتخار ملت هستند، افزود: در زمان جنگ اگر گردان 240 نفر بود و باید6 نفر گردان را حرکت دهد آنها حتما مریانجی بودند و ما در عملیات‌های مهم همچون فتح المبین، بیت المقدس، رمضان و... شاهد آن بودیم.

وی در ادامه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید مظاهری در وصف ایشان گفت: زمانی که شهید مظاهری فرمانده جنگ بود ما یک سرباز ساده بودیم و اگر من امروز در وصف حبیب صحبت کنم در شأن این شهید بزرگوار نیست.

فرمانده تیپ 32 انصار الحسین (ع) استان همدان اضافه کرد: تواضع و متانت شهید مظاهری را کمتر کسی داشت بسیار کم حرف و پرکاربود ودر زمان خودش برای حاج احمدمتوسلیان عملدار و ذوالفقار بود و برای حاج محمود شهبازی حکم دست راست را داشت.

* شهید زارع الوانی بسیار گمنام است

وی ضمن بیان رشادت‌های این شهید والا مقام در طول جنگ ابراز داشت: مدت فرماندهی ایشان کم بود ولی رشادت‌ها و خدمات و حماسه ای که شهید مظاهری و امثال ایشان خلق کردند در تاریخ ثبت می شود.

فرجی در ادامه ضمن تبریک و تسلیت شهادت «محمدرضا زارع الوانی» افزود: شهید مظاهری رفت ولی راه ایشان ادامه دارد وامثال ایشان هنوز هست و کسی که یک بار زندگی نامه این شهید را با عشق بخواند جذب او می شود چراکه شهید بزرگوار مدافع حرم«محمدرضا زارع الوانی» با خواندن وصیت نامه ایشان به صورت داوطلبانه وارد جبهه مقاومت شد و به راحتی از دنیا دل کند و پاداش شهادت در راه خدا نصیبش شد.

وی در وصف شهید زارع الوانی گفت: شهید زارع الوانی بسیار گمنام است، از روز اول دنبال منافع شخصی نبود و کارهای ویژه و مهمی که در راه خدمت به جمهوری اسلامی انجام داده بر همگان پوشیده است.

فرمانده تیپ 32 انصار الحسین (ع) استان همدان خاطرنشان کرد: اگر ماامروز در این مکان جمع شده ایم و یادی از حبیب و حبیب ها می کنیم جبهه مقاومت را فراموش نکنیم چراکه امنیتی که در کشور حاصل است به خاطر رشادت ها و ایثارگری های هموطنانی است که از خود گذشتند و در سوریه در راه اسلام از شیعیان به خوبی دفاع می کنند.

وی کمک به جبهه مقاومت را از وظایف ملت ایران بر شمرد و یادآور شد: دشمن جبهه باطل را پشتیبانی می کند و وظیفه ماست تا به جبهه مقاومت کمک کنیم و این کمک ها به گفته سردار شهید «حاج حسین همدانی» که یاد و خاطره اش گرامی باد از ساختن مسجد، کتابخانه، تامین جهیزیه و کمک به فقرا واجب تر و مهم تر است.

فرجی در پایان با توجه به گرمیداشت هفته نیروی اتظامی از مسئولین و خدمتگزاران در نیروی انتظامی به خاطرامنیت حاصل در کشور تشکر کرد.

انتهای پیام/


اخبار مرتبط
ارسال نظرات