خبرهای داغ:
رزمنده دفاع مقدس گفت: فلسفه انقلاب اسلامی ایران رسیدن به مستضعفان عالم و به خاک کشیدن مستکبران است و این نبوده که عده‌ای با فیش‌های حقوقی نجومی خود باور جوانان را هدف بگیرند.
کد خبر: ۸۷۵۴۶۵۱
|
۰۹ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۵
عده‌ای با فیش‌های حقوقی نجومی خود باور جوانان را هدف گرفته‌اند/مقدم دانستن ولایت از ویژگی‌های شهداستبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت‌الاسلام حسین جوشقانی شامگاه پنجشنبه در بیست و نهمین سالگرد شهادت و یادواره سردار شهید «علی چیت‌سازیان» و شهدای اطلاعات عملیات لشکر 32 انصارالحسین(ع) با گرامیداشت یاد شهدای مدفع حرم استان همدان بیان داشت: علت عظمت و شوکت امام خمینی(ره) باور توحید و اعتقاد به خداوند بود که توانست معادلات نظام سلطه را بهم بریزد.

وی با تجلیل از حضور جوانان، پیشکسوتان جهاد و شهادت، خانواده‌های معزز شهدا و ایثارگران که در این برنامه شرکت کرده‌اند، تصریح کرد: از نگاه امام کاظم(ع) چهار علم برای همگان لازم و ضروری است.

این رزمنده دفاع مقدس با بیان اینکه بسیاری از علوم و فنونی که در زندگی خود داریم گاهی برای ما منفعتی نداشته است، افزود: اولین علمی که امام کاظم(ع) بیان می‌کنند خداشناسی، باور به توحید و خدای متعال، باور به آنکه خداوند همه کاره است، باور به آنکه قدرت خدا قدرت برتره است و همچنین باور به قدرت مطلق خدا است.

وی در ادامه عنوان کرد: امام خمینی(ره) آن ابرمرد و شخصت بزرگی بودند که هنگامی که در هواپیما از ایشان سوال کردند که آیا نمیترسید و نمی هراسید، در جواب فرمودند که در طول عمرم بجز خداوند از احدی نترسیدم.

جوشقانی با اشاره به عملیات بیت‌المقدس که در جریان این عملیات خرمشهر آزاد و به تبع آن امام خمینی(ره) فرمودند خرمشهر را خدا آزاد کرد، گفت: امام خمینی(ره) از سر تعارف نفرمودند که آمریکا غلطی نمی‌تواند بکند بلکه در باور و اعتقادهای امام این‌چنین بود.

وی با بیان اینکه امام خمینی(ره) به آن دلیل که خداوند را می‌دید غیر خدا در نگاه او حقیر بود، بیان داشت: حزب خدا حزب غالب است، اگر خداوند اراده کند سنگ‌ریزه‌ها در بیابان طبس جنود الهی می‌شوند و هواپیماهای غول پیکر امریکایی به خفت و شکست می‌رسند.

این رزمنده دفاع مقدس تاکید کرد: نگاه توحیدی حضرت امام خمینی(ره) باعث شد تا شخصیت‌ها، جوانان، نوجوانان وارد جبهه‌ها شده و در طول یک هزار و 400 کیلومتر مرز با دشمن بعثی به عنوان یکی از ایادی نظام سلطه در منطقه به دفاع بپردازند چراکه این جوانان و نوجوانان به آن معارف بلند توحیدی رسیده بودند.

وی با اشاره به فرمایشات امام خمینی(ره) مبنی بر اینکه راه صدساله را یک شبه طی کردند، بیان داشت: امام خمینی(ره) ما را به خدا وصل کرد و به ما آموخت در قرن بیستم اتکاء، توجه و باور ما باید به خداوند باشد و همچنین قدرت مطلقه حق را باور کنیم تا همه نظام سلطه در مقابل شما زانو بزند.

جوشقانی ادامه داد: اگر یک لیوان آب را درنظر بگیریم و یک شی در داخل این لیوان آب انداخته شود همه این آب متلاطم می‌شود اما هنگامی که این شی را درون دریا بیاندازیم این جریان متلاطم نخواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: آن کسی که می‌گوید اگر آمریکا بخواهد ظرف یک ساعت تمام پایگاه‌های نظامی و صنایع ایران را بزند باور به توحیدش ضعیف بوده و در مکتب امام خمینی(ره) تربیت نشده است.

این رزمنده دفاع مقدس با بیان اینکه در مکتب امام خمینی(ره) افرادی همانند شهید «چیت‌سازیان» که خداوند را می‌بیند، بوده‌اند، تصریح کرد: امام خمینی(ره) به ما آموخت به خداوند وصل شوید و قدرت‌های به ظاهر ابرقدرت دنیا نمی‌توانند کاری کنند.

وی با بیان اینکه نصرت دین خداوند سه محور دارد، افزود: اولین نصرت خداوند نصرت ولی خداوند است و این درحالی است که 90 درصد از رزمندگان و شهدا و همچنین 8 هزار شهید استان همدان در دفاع مقدس و انقلاب اسلامی امام خمینی(ره) را از نزدیک درک نکرده و امام خمینی(ره) را ندیدند.

* میزان قدرت ما به اندازه میزان اتصال ما به خداست

جوشقانی در ادامه بیان داشت: منافقین خبیث از داخل و خارج و تمام نظام سلطه دست به دست هم دادند تا با گماشتن یک رژیمی به نام آل‌سعود خبیث وهابی با اسلام بدلی و آمریکایی و اسلام تکفیری اسلام ناب را تحت تاثیر قرار دهند ولی نتوانستند.

وی با اشاره به اینکه سردار سرلشگر شهید «حاج حسین همدانی» با حضور فیزیکی خود در 80 عملیات از نزدیک توطئه این ناجوانمردان را خنثی کرد، گفت: قدرت ما علاوه بر آنچه که در عرصه‌های نظامی همانند موشک‌های بالای 2 هزار و 500 کیلومتر نقطه‌زن از عمق 500 متری می‌بینیم، هست چراکه قدرت ما علاوه بر اینها آنچیزی است که شهید «میثمی» فرمود «میزان قدرت ما به اندازه میزان اتصال ما به خداست».

این رزمنده دفاع مقدس با بین اینکه هرچه بیشتر به خدا وصل شده باشیم خدای متعال بیشتر به ما کمک می‌کند، اظهار داشت: دومین محور نصرت خداوند «نصرت دوستان خداوند است» این درحالی است که امام خمینی(ره) فرمودند هرجا که مظلومی هست ما در کنار مظلومان عالم بوده و هرجا که ظالمی هست و نسبت به مظلومان ظلم روا می‌دارند ما با آنها در ستیز و مجادله خواهیم بود.

وی عنوان کرد: سومین محور نصرت خداوند «احکام خداوند» است و در واقع شهدا برای احیای ارزش‌های متعالی، حجاب و برای اینکه ما نسبت به نظام سلطه حساس باشیم به چنگ پرداختند.

جوشقانی تصریح کرد: اگر تمام گفتمان امام خمینی(ره) از صحیفه نور، وصیت‌نامه سیاسی الهی، منشور روحانیت و همچنین تمام کلمات و عبارات امام خمینی(ره) از خرداد سال 42 تاکنون بررسی کنیم دو کلمه را به صورت پر رنگ در بین فرمایشات ایشان مشاهده می‌شود و در واقع همه آن چیز هایی که بیان کرده‌اند حول دو محور «خدا» و «آمریکا» است.

وی گفت: فلسفه انقلاب اسلامی ایران رسیدن به مستضعفان عالم و به خاک و به زیر کشیدن مستکبران است و این نبوده که عده‌ای با فیش‌های حقوقی نجومی خود باور جوانان را هدف بگیرند.

این رزمنده دفاع مقدس با بیان اینکه ما در غربت و مظلومیت جنگیدیم و انقلاب که تا به امروز به این نقطه رسیده است برای مجاهدت‌های شهیدان بوده است، بیان داشت: به برکت جهاد و ایثار شهیدان است که ما امنیت و عزت و آسایش را داریم ودر واقع شهدا به فضل خداوند نظاره گر اعمال ما هستند.

وی با اشاره به اینکه 80 کشور امکانات برای صدام ارسال می‌کردند، خاطرنشان کرد: شهید «تهرانی مقدم» فرموده بودند که بر روی قبر من بنویسید «اینجا مدفن کسی است که آرزویش نابودی اسرائیل بوده است».

جوشقانی در پایان با بیان اینکه اگر امروزه در جامعه نابسامانی و نابهنجاری‌ها و گرفتاری ها وجود دارد دلیلش دوری از خداست، گفت: یکی از ویژگی‌های بارز شهید «چیت‌سازیان» و شهدای مظلوم اطلاعات عملیات مقدم دانستن ولایت بر فرزندان و همسر و همچنین مقدم دانستن آخرت بر دنیا بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات