خبرهای داغ:
امام جمعه نهاوند:

دشمنان می‌خواهند ملت را از زیر چتر ولایت بیرون بکشند

امام جمعه نهاوند گفت: دشمنان می خواهند ملت را از زیر چتر ولایت که مهمترین اصل اسلام است بیرون بکشند و چتر ولایت را خالی کنند.
کد خبر: ۸۷۶۸۴۰۸
|
۰۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، حجت‌الاسلام عباسعلی مغیثی امروز در یادواره شهدای گردان‌های 152 ابوالفضل و159 امام حسین(ع) سپاه انصارالحسین(ع) در نهاوند اظهار داشت: از ابتدای خلقت بشر جنگ بین حق و باطل بوده و هست و ادامه دارد و آنها که ایمان دارند در راه اسلام و قرآن می‌جنگند و آنها که در برابر حق هستند، راه باطل را پیش گرفته اند .

وی افزود: آنها که در راه حق جنگیده اند همان کسانی هستند که شهید هستند و در درگاه باری‌تعالی از جایگاه و مرتبت بالایی برخوردار هستند.

امام جمعه نهاوند تصریح کرد: شهدا حق بزرگی بر گردن همه ما دارند و امروز وظیفه همه ادامه دادن راه شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است .

وی گفت: دشمنان اسلام جنگ‌های بسیاری را راه انداختند تا به اسلام و ایران ضربه بزنند، از ترور و فتنه‌های پی در پی گرفته تا جنگ هشت ساله ‌ی که بر ایران تحمیل کردند همه به خاطر اسلام بوده چراکه آنها قصد تخریب اسلام را دارند .

مغیثی اظهار کرد: دشمنان اسلام و ایران حدود 10 پروژه را در ایران درحال پیگیری دارند و این پروژه‌ها با آمادگی ملت به مرز نابودی خواهد کشیده شد .

وی با بیان اینکه آنها از تمام جنبه‌های فرهنگی، اجتماعی و سیاسی برای نابود اسلام کمک می‌گیرند، افزود: البته ملت ایران و جهان بیدار هستند و اجازه ورود به حریم‌های خود را به آنها نخواهند دارد.

امام جمعه نهاوند ابراز داشت: دشمنان می خواهند ملت را از زیر چتر ولایت که مهمترین اصل اسلام است بیرون بکشند و چتر ولایت را خالی کنند .

وی گفت: از دیگر اهداف دشمنان تغییر جمعیتی است و آنها در صدد هستند که مسلمانان را به سمت وسوی کم جمعیتی سوق دهند و جمعیت خود را افزون و علیه اسلام و ایران توطئه کنند و این یکی از آن پروژه های عظیم دشمن است که امیدواریم ملت همیشه بیدار این دسیسه را خاموش کند .

انتهای پیام/

ارسال نظرات