خبرهای داغ:
فرمانده تیپ 32 انصارالحسین(ع) استان همدان:

همدان جزء برترین استان‌ها در دفاع از حرم است

فرمانده تیپ 32 انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: استان همدان جزء برترین استان‌ها در دفاع از حرم است و این حرم حریم دارد و حریمش نیز طولانی است و شهدای مدافع حرم برای ادای دین می‌روند.
کد خبر: ۸۷۶۸۶۴۳
|
۰۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار مهدی فرجی در یادواره شهدای مدافع حرم و شهدای اتحادیه صنف کیف و کفش در جمع مسئولین استانی و بازاریان و مردم شهید پرور همدان، ضمن تسلیت به مناسبت ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین(ع)، اظهار داشت: این جمع، جمع آشنایی است که ما هرگز آن را مانند جمع دفاع مقدس فراموش نمی‌کنیم.

وی بیان کرد: بزرگانی که از جمع شما بودند و به شهادت رسیدند از سال 1358 تربیت شدند و از سال 1359 در خدمت سردار شهید «همدانی» بودیم و با رشادت‌های این شهید آشنا شدیم.

فرمانده تیپ 32 انصارالحسین(ع) استان همدان با اشاره به نقش اصناف در دفاع مقدس، گفت: ما با دست خالی جنگ را شروع کردیم ولی با دست پر آن را به پایان رساندیم و در تمام عملیات ها بازاریان نقش اول را داشتند و دارند.

وی ابراز داشت: اصناف نقش اصلی را در جنگ تحمیلی ایفا کردند و امروزه نیز مورد بی مهری قرار می‌گیرند و باید از همه صنوف قدردانی شود.

فرجی در ادامه با توجه به اهمیت امنیت در کشور، افزود: مردم ایران به برکت خون پاک شهدا امروز در امنیت به‌سر می‌برند اما مردم سوریه و عراق امنیت ندارند.

وی عنوان کرد: اگر شما اصناف در این مجلس نشسته‌اید به خاطر زحمات و پشتیبانی شهدای خودتان است.

* بازاریان در تمام عملیات‌ها نقش اول را داشتند

فرجی یادآور شد: مردم استان همدان در یک عملیات یک هزار و 100 شهید داده و این نشان از غیرت مردمان این استان است و همین امروز تعداد بسیاری از فرزندان شما در حلب برای دفاع از حریم اهل بیت(ع) حضور دارند.

وی در ادامه گفت: استان همدان جزء برترین استان‌ها در دفاع از حرم است و این حرم حریم دارد و حریمش نیز طولانی است و شهدای مدافع حرم برای ادای دین می‌روند.

فرمانده تیپ 32 انصارالحسین(ع) استان همدان بیان کرد: در جنگ تحمیلی از تمام اقشار شرکت داشتند و امروز نیز برای دفاع از حرم اهل بیت(ع) از تمام اقشار شرکت می‌کنند.

وی ضمن تقدیر از بازاریان به‌خاطر پشتیبانی و حمایت همه جانبه از رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس اضافه کرد: سردار شهید «همدانی» کمک به جبهه مقاوت را جزء واجبات می‌دانست و امروز جبهه مقاومت نیاز به کمک دارد.

فرجی تأکید کرد: استان همدان دومین استان از لحاظ کمک به جبهه مقاومت بوده و تنها استانی است که ما جرأت کردیم جوانان بسیجی را به جبهه مقاومت ببریم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات