خبرهای داغ:
فرمانده پایگاه حضرت امنه(س) خبر داد

ارسال نهمین مرحله کمک‌های مردمی به جبهه مقاومت

فرمانده پایگاه حضرت آمنه(س) حوزه حضرت زهرا(س) همدان از ارسال نهمین مرحله کمک‌های مردمی به ارزش 52 میلیون و 480 هزار ریال به جبهه مقاومت خبر داد.
کد خبر: ۸۷۷۰۱۸۹
|
۱۰ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۵
مهری اسدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: طی مراسمی با حضور خواهران بسیجیو اهالی شهرک فرهنگیان همدان نهمین مرحله کمک‌های نقدی و غیر نقدی مردمی به رزمندگان جبهه‌های مقاومت ارسال شد.

وی افزود: نهمین مرحله از ارسال كمك‌هاي نقدی و غير نقدي مردمي به ارزش 52 میلیون و 480 هزار ریال در قالب ترشی و مربا پس از بسته‌بندي توسط اهالی شهرک فرهنگیان به جبهه مقاومت ارسال شد.

فرمانده پایگاه حضرت آمنه(س) همدان با اشاره به اینکه امروز امنیت کشور را مدیون مدافعان حرم هستیم، گفت: وظيفه آحاد مسلمین است تا با کمک به این جبهه در حفظ ارزش‌های اسلامی گام بردارند.

وی ادامه داد: امروز حمایت از جبهه‌هاي مقاومت، به نوعی حفظ ارزش‌هایاسلامی و دینی به حساب می‌آید ومدافعان حرم با ایثار و از خود گذشتگی آرامش را برای کشور به ارمغان می‌آورند.

اسدی یادآور شد: از ابتدای سال کمک‌های مردمی نقدی و غیر نقدی پایگاه حضرت آمنه(س) شامل خشکبار، پوشاک، عرقیات، پتو، مربا، شربت، خاکشیر، قند، چای، آجیل و شکلات، عسل، عروسک، دارو، مواد بهداشتی و مواد شوینده و تلویزیون به جبهه مقاومت به ارزش یک میلیارد و 78 میلیون و 749 هزار ریال ارسال شد.

ارسال نظرات