خبرهای داغ:
مشاور عالی فرمانده کل سپاه پاسداران در ملایر عنوان کرد

جهاد شهدای ایران الگویی برای تمام منطقه / انتقال پیام و مرام شهدا وظیفه تمام مسئولین

مشاور عالی فرمانده کل سپاه پاسداران جهاد شهدای ایران را الگویی برای تمام منطقه دانست و گفت: سال‌های سال منطقه زیر پوتین‌های استکبار بوده و سران منطقه چشم به سران مستکبرین داشتند اما امروز با توجه به راهبرد امام(ره) و با الگوگیری از انقلاب فهمیده‌اند که باید خود برخیزند.
کد خبر: ۸۷۶۸۴۲۶
|
۰۶ آبان ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، سردار حسین دقیقی در دومین یادواره 110 شهید دهستان ترک شرقی ملایر در مسجد جامع روستای طجر تجلیل از مقام ایثارگران را وظیفه همگانی دانست و اظهار داشت: ملتی که از رزمندگان و ایثارگرانی که برای استقلال و آزادی آن کشور جنگیده‌اند تجلیل نکنند لیاقت استقلال و آزادی را ندارد.

وی گفت: مردم ایران اسلامی با توجه به گذشت بیش از 27 سال گذشت از دوران جنگ تحمیلی همچنان قدردان شهدا بوده و در یادواره‌های شهدا از مقام آنان تجلیل می‌کنند.

مشاور عالی فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: شهدا مشعل‌های نورانی برای هدایت بشریت بوده و شهدای ما فقط متعلق به این نظام نبوده و متعلق به‌تمامی بشریت هستند.

وی جهاد شهدای ایران را الگویی برای تمامی منطقه دانست و بیان کرد: سال‌های سال منطقه زیر پوتین‌های استکبار بوده و سران منطقه چشم به سران مستکبرین داشتند اما امروز با توجه به راهبرد امام(ره) و با الگو گیری از انقلاب فهمیده‌اند که باید خود برخیزند.

وی تأکید کرد: دشمنان امروز از تمامی ابزارها برای انحراف جوانان استفاده کرده و شهدا نجات‌دهنده جامعه بوده و راه را نشان می‌دهند.

سردار دقیقی انتقال پیام و مرام شهدا را وظیفه همه مسئولین دانست و عنوان کرد: مسئولین فرهنگی و مسئولین باید به تشکیل یک کانون فرهنگی با محوریت مسجد و روحانیت برای انتقال پیام شهدا توجه کنند.

وی با اشاره به مشکلات فراوان ایران در دوران طاغوت و پس از پیروزی انقلاب بیان کرد: امروز را بسیاری از مشکلات طی شده و کشور در طول انقلاب تجربه‌های گران‌بهایی را آموخته است و انقلاب اسلامی ایران تجربه سنگینی از مبارزه با استکبار دارد.

مشاور عالی فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: تجربیات انقلاب امروز در دنیا تکرار شده و روند مقاومت در دنیای اسلام با توجه به این تجربیات بسیار سریع رشد کرده است.

وی گفت: تجربیات جنگ ایران در کردستان امروز در سوریه در حال وقوع بوده با این تفاوت که آن روز با علامت داس و چکش مارکسیسم‌ها جلو آمدند و امروز با آرم لا اله الا الله جلوآمده و جنگ شیعه و سنی را پیش آورده‌اند.

سردار دقیقی گفت: آن‌ها خود را اصل اسلام می‌دانند اما کجای اسلام اجازه داده که سر 270 انسان بی‌گناه را در یک روز از تن جدا کنید بااینکه کجای اسلام اجازه جهاد نکاح را داده است؟

وی گفت: اگر محور مقاومت تقویت‌شده و کشورهای ایران، عراق، یمن، لبنان و سوریه باهم متحد شوند اسرائیل هیچ پایگاهی در منطقه نخواهد داشت.

مشاور عالی فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: آمریکا می‌داند که در صورت حمله به ایران اسلامی هر خانه ایرانی یک پایگاه ضدآمریکایی بوده و به همین دلیل و با توصیه سفیر سابق فرانسه در ایران تحریم‌های اقتصادی، رواج فساد، فشار سیاسی، ترویج مواد مخدر و انزوای سیاسی آمریکا را در دستورکار خود قراردادند.

وی گفت: آمریکا امروز فهمیده که گزینه نظامی در مقابل ایران حتی زیر میز هم قرار نداشته و ایران را به‌خوبی شناخته‌اند و می‌دانند که ایرانیان متجاوز را هیچ‌گاه رها نمی‌کنند.

سردار دقیقی تأکید کرد: مستکبرین نه‌تنها از مردم ما بلکه از سلاح‌های ترسیده‌اند و همین امر در دنیا یک عامل بازدارندگی شده است.

وی تأکید کرد: امروز 8 هزار موشک آماده شلیک در کشور وجود داشته و هر متجاوزی بخواهد اقدامی علیه ایران اسلامی انجام دهد سخت جواب خواهد گرفت.

مشاور عالی فرمانده کل سپاه پاسداران تأکید کرد: مردم سرمایه بزرگ این کشور بوده و همه مسئولین باید قدردان آنان بوده و خدمت به آن‌ها کمترین وظیفه هر مسئول است.

وی با اشاره به هزینه‌های دشمن در مقابل انقلاب اسلامی بیان کرد: دشمن امروز همه تجربه‌هایی را که در مقابل ایران اسلامی کسب کرده به کار گرفته و آن‌قدر هزینه‌های انقلاب را زیاد کرده که کسی در دنیا انقلاب نکند.

وی تأکید کرد: دنیای استکبار برای مقابله با جریان بیداری اسلامی داعش را ایجاد کرده تا انقلاب‌های اسلامی در موضع تدافعی قرار گیرند.

وی گفت: راهبرد اصلی امروز ما تقویت جبهه مقاومت در برابر استکبار است تا زمینه ظهور فراهم شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات