خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه کبودراهنگ گفت: امروز جوانان ما به الگوهای برتر نیازمند هستند و شهدا نیز می توانند بهترین الگو برای جوانان باشند که در این راستا باید رسانه‌های شهرستان در بحث معرفی شهدا به جوانان تلاش کنند.
کد خبر: ۸۷۶۶۷۲۷
|
۰۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از کبودراهنگ، سرهنگ محمود بداغی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: یادواره شهدای پنجم آبان سال 57، شهدای گردان 157 امام حسین(ع) و 639 شهید شهرستان کبودراهنگ برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اهداف برگزاری این یادواره افزود: برگزاری چنین یادواره‌هایی در راستای ترویج فرهنگ شهید و شهادت، تبیین مجاهدت‌های شهدا در عرصه دفاع مقدس، تجلیل از خانواده شهدا و همچنین معرفی شهدا به جامعه و مردم از مهمترین اهداف برگزاری این یادواره است.

فرمانده سپاه ناحیه کبودراهنگ تصریح کرد: جامعه امروز ما خواستار ترویج فرهنگ شهید و شهادت است چراکه این فرهنگ همان فرهنگ ایثار، از خودگذشتگی، حمایت و دفاع از ولایت است.

وی ادامه داد: این یادواره با سخنرانی سرداراسماعیل کوثری از فرماندهان دفاع مقدس و با مداحیحاج سیدمحسن بنی فاطمه برگزار می شود.

بداغی ابراز داشت: در سال جاری چندین یادواره شهرستانی از جمله یادواره شهید شاخص سال برگزار شده و برگزاری این یادواره‌ها تداوم خواهد داشت.

وی با بیان اینکه در معرفی و تلاش شهدای پنجم آبان تلاش‌های بسیاری صورت گرفته، تاکید کرد: امروز جوانان ما به الگوهای برتر نیازمند هستند و شهدا نیز می توانند بهترین الگو برای جوانان باشند که در این راستا باید رسانه‌های شهرستان در بحث معرفی شهدا به جوانان تلاش کنند.

انتهای پیام/
ارسال نظرات