خبرهای داغ:
سردار آبنوش در یادواره شهدای گردان‌های 152 ابوالفضل(ع) و 159 در نهاوند:

ایران در جهان نمونه یک ملت مقتدر است / سپاه تمام حربه‌های دشمنان را به خودشان بازمی‌گرداند

معاون هماهنگ کننده و جانشین قرارگاه خاتم الانبیا (ص) گفت: ایران در جهان نمونه یک ملت مقتدر است که با رهبری‌های مقام عظمای ولایت به این مهم دست یافته است.
کد خبر: ۸۷۶۸۴۰۵
|
۰۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، سردار سالار آبنوش امروز در یادواره شهدای گردان‌های 152 ابوالفضل(ع) و 159 در شهرستان نهاوند ضمن گرامیداشت یاد و خاطره فرماندهان و شهدای همرزم خود در نهاوند بیان داشت: دشمن سه نوع جنگ به راه انداخته که قصدش از این جنگ‌ها نابودی اسلام است.

وی تصریح کرد: مسلمانان در هرجای جهان که باشند باید بیدار باشند و به مبارزه به این جنگ‌ها و مقابله با استکبار بپردازند .

معاون هماهنگ کننده و جانشین قرارگاه خاتم الانبیا (ص) با بیان اینکه این جنگ‌ها شامل جنگ سخت، جنگ نرم و جنگ نیمه سخت می‌شود، گفت: جنگ سخت همان جنگی است که ملت بی‌گناه را به ضرب گلوله و توپ و تانک به شهادت می‌رسانند.

وی ادامه داد: جنگ نرم همین تهاجم فرهنگی است که به جان ملت انداخته‌اند و ترویج بی‌حجابی و بی‌فرهنگی و ماهواره می‌دهند و جنگ نیمه سخت نیز جنگی است میانه این دو تا جایی که بتوانند می‌جنگنند آنجا که نتوانستند ملت را از راه به در کنند و آنان را می‌کشند .

* اسلام بار دیگر در 22 بهمن ماه تبلور یافت

سردار آبنوش از استمرار اسلام درغدیر و احیا شدن آن درکربلا گفت و افزود: اسلام بار دیگر در 22 بهمن ماه تبلور یافت و دشمنان بدانند که این همان اسلام ناب محمدی است .

وی افزود: ما در زمان پیامبران شاهد معجزات بودیم از عصای حضرت موسی(ع) گرفته تا قرآن حضرت محمد (ص)، اما امروزه نیز شاهد معجزات بسیاری از قبیل پیروزی‌های مکرر جبهه حق علیه باطل، برگرداندن فتنه‌های دشمن به خودشان و... هستیم .

معاون هماهنگ کننده قرارگاه خاتم الانبیا (ص) سپاه را بی نظیرترین ارگان در روی کره زمین خواند و افزود: در زمان ولایت حضرت علی ابن ابی طالب(ع) ایشان گروهی را به نام شرطه الخمیس تشکیل دادند که می‌توان به جرأت گفت که سپاه ادامه رو این گروه است.

وی ابراز داشت: امروزدشمن از طرق مختلف قصد تخریب اسلام را دارد و سپاه به خوبی در سراسر جهان نفوذ کرده است و تمام حربه‌های دشمنان را به خودشان بازمی‌گرداند و خداوند در این امر آنها را یاری می‌کند .

سردار آبنوش عنوان کرد: ایران در جهان نمونه یک ملت مقتدر است که با رهبری‌های مقام عظمای ولایت به این مهم دست یافته است و امروز ایران مهمترین کشور جهان است که به همه علوم دسترسی پیدا کرده و دشمنان واهمه ای بزرگ از نام ایران وایرانی دارند و تمام اینها لطف خداوند بزرگ است .

انتهای پیام/

ارسال نظرات