خبرهای داغ:
سردار فضلی در یادواره شهدای گمنام دانشگاه ملایر:
جانشین سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه مردم ایران دشمن‌ستیز و استکبارستیز هستند، گفت: امروز دشمن از همین ویژگی مردم ما ترسیده است.
کد خبر: ۸۷۷۰۲۶۳
|
۱۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، سردار علی فضلی در یادواره سه شهید گمنام دانشگاه ملایر با اشاره به مهم‌ترین تفاوت‌های ایران قبل و بعد انقلاب اظهار داشت: برخی می‌پرسند که ایران قبل از بعد انقلاب چه تفاوتی داشته و در آن زمان مردم نماز خوانده، روزه گرفته و عزاداری هم می‌کردند و بعد از انقلاب هم همین کارها را انجام می‌دادند.

وی افزود: رهبر کبیر انقلاب که سابقه بیش از پنج دهه مبارزه به همراه سایر علما،مراجع و شهدا را داشته و شرایط پیروزی انقلاب را محیا کردند در پاسخ به این سؤال قرآن، عترت و مردم را سه ویژگی مهم بعد از انقلاب عنوان کرده‌اند.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به نقش مردم در حفظ انقلاب و دفاع همه‌جانبه آنان از انقلاب افزود: این تفاوت‌ها با سه ویژگی نقش و حضور ولایت‌فقیه، قانون اساسی و دشمن‌ستیزی به وجود آمده است.

وی گفت: هر قانونی که در مجلس شورای اسلامی بخواهد تصویب شود باید از محضر قضات شورای نگهبان گذشته و با قوانین اسلامی تطبیق داده شود.

سردار فضلی گفت: مردم ما تحمل ظلم و جور و تحمل سازش با دشمنان خدا را نداشته و اگر جنگ هشت‌ساله به ما تحمیل شد به دلیل آرمان‌های مردم و امام امت(ره) بود.

وی با اشاره به سخنی از امام درباره حمایت از فلسطین بیان کرد: امام (ره) فرموده‌اند که به‌واسطه آرمان‌های حمایت از فلسطین جنگ را به ما تحمیل کرده‌اند.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به لزوم دشمن‌شناسی و دشمن‌ستیزی تأکید کرد: ما باید همواره مراقب بوده و دشمنان را رصد کنیم و هیچ‌گاه نباید از آن غافل شد.

سردار فضلی با بیان خاطراتی از عملیات کربلای چهار و کربلای پنج بیان کرد: برای عملیات کربلای چهار بیش از 6 ماه کار شناسایی، آموزش و تمرین شده اما این زحمات در کمتر از 6 ساعت ابتر شد.

وی افزود: در این عملیات قریب 10 هزار شهید، مجروح و مصدوم شیمیایی برای ایران باقی ماند و پس ‌ازاین در جلسه‌ای در قرارگاه خاتم در سه شبانه‌روز با حضور فرماندهان دلایل شکست بررسی شد و تصمیم به عملیاتی جدید گرفته شد.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین گفت: پس از عملیات کربلای چهار امام در پیامی عنوان کردند که ما برای دین خدا به میدان آمده و در این راه شکست و پیروزی معنایی ندارد.

وی با اشاره به نحوه عملیات کربلای پنج و سختی‌های این عملیات بیان کرد: در این عملیات بیش از 85 درصد رزمنده‌ها بسیجی بوده یعنی مردم و امروز دشمن از همین مردم ما ترسیده است و همه آنان دانسته که مردم ایران دشمن‌ستیز و استکبارستیز هستند.

سردار فضلی دفاع مقدس را احیاگر نماز دانست و عنوان کرد: شهدا در معامله باخدا سرسوزنی شک نداشته و هیچ‌گاه از خودشان چیزی نمی‌گفتند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات