خبرهای داغ:
امام جمعه اسدآباد:

امروز ما میراث‌دار انقلاب اسلامی بوده و باید ادامه‌دهنده راه شهدا باشیم

امام جمعه اسدآباد با اشاره به واقعه کربلا و عاشورا، گفت: امروز ما میراث‌دار انقلاب اسلامی هستیم که باید همیشه با در صحنه بودن و همراهی کردن خود ادامه‌دهنده راه شهدا باشیم.
کد خبر: ۸۷۶۴۹۲۹
|
۳۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از اسدآباد، حجت‌الاسلام سیدموسی حسینی‌مجد در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اسدآباد، با تأکید بر رعایت تقوای الهی و دوری از گناهان، اظهار کرد: وعده‌ای که خداوند متعال به انسان‌های باتقوا داده، دستگیری آنان در روز آخرت است.

وی با اشاره به واقعه کربلا و عاشورا، تصریح کرد: امروز ما میراث‌دار انقلاب اسلامی هستیم که باید همیشه با در صحنه بودن و همراهی کردن خود ادامه‌دهنده راه شهدا باشیم.

امام جمعه اسدآباد با بیان اینکه حضرت زینب(س) و امام سجاد (ع) ادامه دهندگان راه امام حسین(ع) در واقعه کربلا بودند، افزود: خالصانه بودن عبادات امام سجاد(ع) او را زین‌العابدین و سجده‌های بی‌شمارش او را سید الساجدین کرد.

وی با بیان اینکه شیعیان گنجینه بزرگی به نام صحیفه سجادیه دارند، خاطرنشان کرد: باید با خواندن این صحیفه، دعا و احادیث آن رهرو راه امام سجاد(ع) باشیم.

حسینی‌مجد در ادامه با اشاره به فرمایشات رهبر انقلاب در دیدار با نخبگان، اظهار کرد: ایشان در این دیار بر روحیه ما می‌توانیم تأکید کردند.

وی با بیان اینکه اگر می‌خواهیم کشوری با روحیه «ما می‌توانیم» داشته باشیم باید نسلی شجاع، مؤمن، تحصیل‌کرده و پرنشاط و پرانگیزه تربیت کنیم، افزود: این وظیفه مسئولان فرهنگی، دانشگاهی، آموزش‌وپرورش و والدین است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات