خبرهای داغ:
جانشین فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان:

شهید «همدانی» مرد عمل و یار واقعی شهدا بودند

جانشین فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان با بیان اینکه سردار شهید«همدانی» در دل رزمندگان بود، گفت: شهید «همدانی» مرد عمل، شجاع، متواضع، ایثارگر و یار واقعی شهدا بودند و شهادت حق ایشان بود.
کد خبر: ۸۷۵۸۴۳۱
|
۱۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۶
سردار حمزه فلاح در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با گرامیداشت یاد و خاطره امام شهدا و شهدای جنگ تحمیلی و مدافع حرم و به ویژه شهید «همدانی» اظهار داشت: سعادت داشتیم مدتی را در دو عملیات با هم باشیم

وی افزود: شهید«همدانی» عملیات کربلای 5 را فرماندهی کردند و در این مقطع کوتاه خاطره بسیاری برجای گذاشتند و این عملیات، عملیات بزرگ ایران بود.

جانشین فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان با بیان اینکه از خصوصیات بارز شهید «همدانی» روحیه رزمندگی و شجاعت در میدان عمل و کلام بود، گفت: ایشان فرمانده لشگر قدس گیلان نیز بودند و در آن زمان که لشگر قدس تازه تشکیل شده بود و هنوز شهرتی نداشت به عنوان فرمانده لشکر با دفاع جانانه توانست عملیات کربلای 5 را با موفقیت به انجام برسانند.

وی ادامه داد: شهید «همدانی» در کربلای 5 مجروح شدند و بدون توجه به اصرار دوستان و رزمندگان عقب نمی‌رفتند، تا موقعیت تثبیت شد و 4 روز به طول کشید که حضور ایشان باعث دلگرمی نیروها می‌شد و در ادامه کربلای 5 نیز به همراه سردار «حبیب مظاهری» بسیار زحمت کشیدند.

فلاح با اشاره به روحیه شهید «همدانی» افزود: در بعد اخلاص و افتادگی ایشان کسی فکر نمی‌کرد ایشان فرمانده لشگر است و تمام حرکات و رفتار ایشان برای ما درس بود.

وی با بیان اینکه سبک زندگی و سیره شهدا باید سرلوحه کارهای ما باشد، تصریح کرد: شهید «همدانی» بسیار در کار قاطعیت داشتند و کار برایشان «نشد» نداشت و باید انجام می‌شد.

جانشین فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان خاطرنشان کرد: شهید «همدانی» ارتباط خود را با بچه‌های گیلان قطع نمی‌کرد و هر زمانی که مراسمی برگزار می‌شد در آن شرکت داشتند و ارتباط و تعامل خوبی با دیگران داشتند.

وی با بیان اینکه سردار شهید«همدانی» در دل رزمندگان بود، گفت: در مکالمه تلفنی که با ایشان داشتم همیشه به بنده روحیه می‌داد و می‌فرمود خدا راشکر کن که همچنان در صحنه هستیم و کردستان اهمیتش کمتر از سوریه نیست.

فلاح با بیان اینکه جای این شهید بزرگوار خالی است، افزود: شهید «همدانی» مرد عمل، شجاع، متواضع، ایثارگر و یار واقعی شهدا بودند و شهادت حق ایشان بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات