خبرهای داغ:
نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی:

شهید «همدانی» یک انقلابی به معنی واقعی بود

نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: شهید «همدانی» یک انقلابی به معنی واقعی بود که توانستند در تمام صحنه‌های انقلاب و به اقتضای انقلاب حضور یابند و اثرگذار باشند.
کد خبر: ۸۷۵۸۴۵۲
|
۱۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۱
علیرضا زاکانی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه سردار سرلشگر شهید «حاج حسین همدانی» اظهار داشت: یکی از خصوصیات بارز شهید «همدانی» زلال بودن ایشان بودو

وی افزود: شهید «همدانی» یک انقلابی به معنی واقعی بود که توانستند در تمام صحنه‌های انقلاب و به اقتضای انقلاب حضور یابند و اثرگذار باشند.

نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی یاداور شد: شهید «همدانی» با همه وجود خود را وقف انقلاب اسلامی کرده و در تمام صحنه‌های زندگیشان همه ظرفیت خود را در طبق اخلاص قرار داده بودند.

وی ادامه داد: شهید «همدانی» درشرایط حساس داخلی کشور و در مقابله با فتنه 88 که به فرمایش مقام معظم رهبری، کشور در لبه پرتگاه بود، نقش‌آفرین بودند.

زاکانی عنوان کرد:همچنین زمانی که بیگانگان با تمهیدات خود بنای آن را داشتند که نگذارند آسایش برای جوامع اسلامی وجود داشته باشد، شهید «همدانی» فراتر از مرزهای جغرافیایی نقش‌آفرین شدند.

وی در ادامه افزود: حضور سردار «همدانی» در سوریه و ایستادگی ایشان سبب شد تا ناکامی برای نظام سلطه و آمریکا در نقشه‌ها و توطئه‌های شومشان به وجود بیاید.

نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: شفاف بودن، در صحنه بودن و بی‌آلایش حرکت کردن و تابع رهبری بودن و خادم مردم دیدن از ویژگی‌های ممتاز این شهید والامقام است.

وی با بیان اینکه شهید «همدانی» خاکی و مردم‌دار بود، بیان داشت: در سوریه کار به جایی رسید که دشمنان همه توانمندی‌هایشان را جمع کردند که دمشق سقوط کند اما شهید «همدانی» به عنوان مسئول جبهه مقاومت در سوریه تمهیداتی اندیشید که با بسیج نیروهای مردمی، کمک بشار اسد و کار میدانی، تروریست‌ها را به شکست کشاند و ماحصل آن ناکامی دشمن بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات