خبرهای داغ:
مسئول کمیته اطلاع رسانی اولین سالگرد شهید «همدانی» در همدان خبر داد

پوشش خبری اولین سالگرد شهید «همدانی» با حضور 80 خبرنگار و عکاس

مسئول کمیته اطلاع رسانی اولین سالگرد شهید «همدانی» در همدان با اشاره به فعالیت ستاد خبری این مراسم گفت: بیش از 80 خبرنگار و عکاس این مراسم را پوشش می‌دهند.
کد خبر: ۸۷۵۸۲۶۵
|
۱۴ مهر ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۴

علی‌اکبر کریم‌پور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج استان همدان با تسلیت ایام سوگواری اباعبدالله الحسین(ع) و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: همزمان با 15 مهر ماه سالروز شهادت سردار سرلشگر شهید «حاج حسین همدانی» برنامه‌های مختلفی پیش بینی شده که در سطح استان اجرایی می‌شود.

وی با اشاره به برنامه‌های اجرایی در شهر همدان افزود: مراسم بزرگداشت سردار سرلشکر شهید «حسین همدانی» روز پنجشنبه از ساعت 9 الی 12 در حسینیه امام خمینی(ره) همدان با سخنرانی سرلشکر صفوی و با حضور خانواده شهید برگزار می‌شود.

مسئول کمیته اطلاع رسانی اولین سالگرد شهید «همدانی» در همدان با اشاره به فعالیت ستاد خبری این مراسم گفت: بیش از 80 خبرنگار و عکاس این مراسم را پوشش می‌دهند.

وی ابراز داشت: همچنین اولین مراسم بزرگداشت سرلشگر پاسدار شهید «حاج حسین همدانی» از شبکه افق و شبکه استانی به صورت زنده پخش می‌شود.

کریم‌پور عنوان کرد: برگزاری مجمع پیشکسوتان جهاد و شهادت با حضور سرلشکر رحیم صفوی به همراه خاطره‌گویی یاران شهید از ساعت 14 الی 16در مجتمع انصار از دیگر برنامه‌ها است.

وی ادامه داد: ساعت 16:30 الی 18 نیز با حضور در گلزار شهدای همدان زیارت عاشورا در جوار آرامگاه شهید «همدانی» قرائت می‌شود.

مسئول کمیته اطلاع رسانی اولین سالگرد شهید «همدانی» در همدان یادآور شد: همایش «سردار همدانی بدهکار انقلاب» نیز از جمله برنامهم‌های این روز است که ساعت 19 با سخنرانی زاکانی و سردار آبنوش در مجتمع انصار برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات