خبرهای داغ:
فرمانده تیپ 32 انصارالحسین(ع) استان همدان:

سردار شهید « حاج حسین همدانی» ذوب شده در ولایت بود

فرمانده تیپ 32 انصارالحسین(ع) استان همدان با اشاره به مهمترین ویژگی های شخصیتی شهید همدانی نیز گفت: سردار همدانی ذوب شده در ولایت بود و از ابتدای شکل‌گیری مبارزات انقلابی تا 16 مهر 94 که به شهادت رسید در این مسیر قدم برداشت و از آن خارج نشد.
کد خبر: ۸۷۵۷۵۸۲
|
۱۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار مهدی با بیان اینکه شهید همدانی شخصیتی جامع الاطراف بود، اظهار داشت: یکی از هنرهای ایشان این بود که از همه ابزارها در مأموریت هایش استفاده می کرد.

وی بیان کرد: شهید همدانی از سه ابزار به خوبی استفاده می کرد که نخستین آن، استفاده از توان مردمی بود و در هنر سازماندهی مردم، تجربه ای طولانی داشت.

فرمانده تیپ 32 انصارالحسین(ع) استان همدان اظهار کرد: هنر دوم این بود که طرح ریزی کارها را به خوبی انجام داده و هنر سوم که برایش بسیار مهم بود؛ بعد فرهنگی بود.

وی با بیان اینکه شهید همدانی هرجا که وارد می شد؛ سعی می کرد از هنر سوم در کارها استفاده کند تا کار را به پیش برد، خاطرنشان کرد: عامل موفقیت این شهید بزرگوار در سوریه، استفاده از این سه هنر بود و به خوبی توانست از آن ها استفاده کرده و مانع سقوط دمشق شود.

فرجی با اشاره به مهمترین ویژگی های شخصیتی شهید همدانی نیز گفت: سردار همدانی ذوب شده در ولایت بود و از ابتدای شکل‌گیری مبارزات انقلابی تا 16 مهر 94 که به شهادت رسید در این مسیر قدم برداشت و از آن خارج نشد.

وی ادامه داد: این شهید والامقام در طول چهل سال خدمت، هرگز از مسیر خارج نشده و همیشه سعی کرد پشت سر امام و رهبری حرکت کرده و مسیر را دقیق شناسایی کند.

فرمانده تیپ 32 انصارالحسین(ع) استان همدان با اشاره به نقش مهم شهید همدانی در فتنه 88 تصریح کرد: ایشان فتنه های سال 59،60 و 88 در ایران را خوب شناخت و فتنه شام را نیز خوب رصد و شناسایی کرد و توانست از آن جلوگیری کند.

وی با بیان اینکه بسیاری از مسئولان نتوانستند در فتنه 88 مسیر را به درستی مشخص کرده و به انحراف رفتند، اظهار کرد: سردار همدانی مسیر را به درستی شناسایی کرده و یکی از افرادی بود که فتنه را به خوبی مدیریت کرد تا به نظام آسیب نرسد.

فرجی بیان کرد: این شهید بزرگوار بسیاری از افرادی که متوجه نبودند را از اردوگاه دشمن به اردوگاه خودی ها آورد و دیگران را به خوبی هدایت و مدیریت کرد.

وی ادامه داد: همچنین ایشان به عنوان فرمانده وقت سپاه محمدرسول‌ا...(ص) تهران، یکی از افراد تأثیرگذار در خلق حماسه 9 دی بود که نقشه‌های دشمنان را نقش بر آب کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات