خبرهای داغ:
معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان خبر داد

تشکیل ستاد خبری اولین سالگرد سردار شهید«همدانی» در همدان

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان از تشکیل ستاد خبری اولین سالگرد شهید «حاج حسین همدانی» در حسینیه امام (ره) همدان خبر داد.
کد خبر: ۸۷۵۷۹۳۹
|
۱۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۵
علی‌اکبر کریم‌پور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: مراسم نخستین سالگرد سردار سرلشگر شهید «حاج حسین همدانی» فردا 15 مهر ماه در حسینیه امام خمینی (ره) همدان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برنامه‌های پیش‌بینی شده در این روز افزود: از جمله این برنامه‎ها تشکیل ستاد خبری اولین سالگرد شهید «همدانی» در حسینیه امام (ره) برای اطلاع‌رسانی و پوشش خبری این مراسم است.

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با اشاره به حضور باشکوه و به یادماندنی مردم شهیدپرور همدان در مراسم تشییع این شهید مجاهد ابراز داشت: به طور قطع حضور مردم در این مراسم نیز باشکوه خواهد بود و با حضور خود با آرمان‌های شهدا به ویژه سردار شهید «همدانی» تجدید میثاق خواهند کرد.

وی در ادامه عنوان کرد: سخنران این مراسم نیز سرلشگر «سیدیحیی رحیم صفوی» مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا، خواهند بود.

کریم‌پور با بیان اینکه برنامه‌های مختلفی نیز طی این هفته در شهرستان‌های استان به مناسبت اولین سالگرد «سردار سرلشگر شهید «حاج حسین همدانی» برگزار می‌شود، گفت: شاخص‌ترین ویژگی شهید همدانی اخلاص، ولایت‌مداری و مردم‎داری ایشان بود.

وی همچنین یادآور شد: همزمان با سالگرد این شهید والامقام مجمع پیشکسوتان جهاد و شهادت 15 مهر ماه در تالار معلم همدان برگزار می‌شود.

گفتنی است؛ سردار شهید «حاج حسین همدانی» از فرماندهان سپاه پاسداران و از مستشاران ارشد نظامی ایران در دفاع از حرم عقیله بنی هاشم حضرت زینب(س)، ۱۶ مهر ماه سال ۹۴ در سوریه به شهادت رسید.

وی به عنوان یکی از مستشاران ارشد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و مدافعان حرم نقش تعیین کننده ای در حفظ و حراست حرم حضرت زینب (س) و کمک و تقویت جبهه مقاومت اسلامی در جنگ تروریستی سوریه داشت که در حین انجام ماموریت در حومه شهر حلب به دست تروریست‌های داعشی به شهادت رسید.

انتهای پیام/

ارسال نظرات