خبرهای داغ:
به مناسبت گرامیداشت سالگرد شهادت سردار «همدانی» صورت می‌گیرد
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی همدان از میزبانی برنامه زنده تلویزیونی «عطر عاشقی» شبکه 5 سیما جمهوری اسلامی همدان به مناسبت گرامیداشت سالگرد شهادت سردار رشید اسلام «حاج حسین همدانی» در 16 مهرماه مصادف با پنجم محرم خبرداد.
کد خبر: ۸۷۵۷۳۷۶
|
۱۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سعید جامه‌بزرگی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به مناسبت سالگرد شهادت سردار رشید اسلام، حاج حسین همدانی شهید مدافع حرم و گرامیداشت معلم فقید و چهره قرآنی، استاد محمدرحیم مسکین، برنامه زنده تلویزیونی «عطر عاشقی» با موضوع مهدویت و قرائت زیارت آل یاسین به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی همدان از شبکه پنج سیمای جمهوری اسلامی ایران به همراه شبکه استانی همدان پخش می‌شود.

وی افزود: برنامه عطر عاشقی این هفته در کنار یادمان پنج شهید گمنام تدفین شده در دانشگاه آزاد اسلامی همدان با سخنرانی حجت‌الاسلام سیدمصطفی میر لوحی، مداحی حاج محسن طاهری و شعرخوانی حاج مجتبی روشن‌روان برگزار خواهد شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی همدان تصریح کرد: زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا همچنین گرامیداشت استاد مسکین که بیش از 150 شهید را به ایران اسلامی هدیه کرده است از محورهای اصلی این برنامه تلویزیونی است.

وی با بیان اینکه حضور خانواده سردار همدانی و شهدای مدافع حرم بر معنویت این مجلس به‌طور یقین خواهد افزود، بیان کرد: افتتاح رسمی جلسه قرآن حاج سردار شهید حسن همدانی در این برنامه زنده تلویزیونی صورت خواهد پذیرفت.

جامه بزرگی تصریح کرد: مشارکت هیات های و تشکل‌های دانشجویی بسیج دانشجویی، کارمندی و اساتید در کنار سایر اقشار دانشگاهی در این برنامه بسیار چشم‌گیر است.

وی از عموم مردم ولایت مدار و همیشه درصحنه همدان دعوت کرد تا در کنار دانشجویان این دانشگاه در روز جمعه، ۱۶ مهرماه مصادف با 5 محرم‌الحرام از ساعت 15 در مسجد فاطمه الزهرا (س) دانشگاه آزاد اسلامی همدان حضور به هم رسانند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات