خبرهای داغ:
مشاور استاندار استان همدان در امور ایثار گران گفت : شهید«همدانی» الگوی برجسته‌ای برای نسل آینده و جوانان ما هستند و برای قدردانی از زحمات این سردار اسلام کمیته برای نشر و منش شهید «همدانی» با توجه به روحیه ایشان تشکیل شده است.
کد خبر: ۸۷۵۸۴۴۲
|
۱۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۰
میرزا محمد سلگی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با گرامیداشت یاد شهدا و اولین سالگرد شهادت سردار شهید «حاج حسین همدانی» بیان داشت: یکی از ویژگی‌های دوران دفاع مقدس آن بود که قبل از عملیات رزمندگان به عبادات می‌پرداختند و به عبارتی نور بالا می‌زدند.

وی افزود: بعد از شهادت سردار سرلشکر شهید «حاج حسین همدانی» ما متوجه شدیم که سردار همدانی 40 سال بود که نور بالا می‌زد.

مشاور استاندار استان همدان در امور ایثار گران با اشاره به حضور باشکوه مردم همدان در تشییع این شهید بزرگوار عنوانکرد: باید به این مهم توجه کرد که مردم با حضور خود در مراسم تشییع از زحمات سردار «همدانی» قدردانی کردند.

وی ادامه داد: مردم با حضور پرشور در تشییع پیکر مطهر شهید «همدانی» ثابت کردنند همواره قدر زحمات و خون‌هایی که برای امنیت و آسایش این روزهای کشور ریخته شده است را می‌دانند.

سلگی عنوان کرد: شهید «همدانی» الگوی برجسته‌ای برای نسل آینده و جوانان ما هستند و برای قدر دانی از زحمات این سردار اسلام کمیته‌ای برای نشر و منش شهید «همدانی» با توجه به روحیه ایشان تشکیل شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات