خبرهای داغ:
وهب همدانی در اولین سالگرد سردار شهید«همدانی»:

اخلاص از ویژگی‌های شاخص شهید «همدانی» بود/ شهادت آرزوی دیرینه شهید «همدانی»

فرزند شهید همدانی با بیان اینکه اخلاص در عمل از ویژگی‌های شاخص شهید «همدانی» بود، گفت: سردار «همدانی» به آرزوی دیرینه خود، شهادت رسید.
کد خبر: ۸۷۵۸۴۷۶
|
۱۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۸
اخلاص از ویژگی‌های شاخص شهید «همدانی» بود/ شهادت آرزوی دیرینه شهید «همدانی»
به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، وهب همدانی در اولین سالگرد سردار سرلشکر «حاج حسین همدانی» در حسینیه امام خمینی(ره) ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای صدر اسلام و شهدای دفاع مقدس و شهدای جهاد علمی و شهدای مدافع حرم آل الله(ع) اظهار داشت: این یک سال برای ما خیلی زود سپری شد و ما از فیض دیدار شهید «همدانی» محروم بودیم و برای دوستان و همرزمان آن لحظه‌های سخت و جانکاهی بود.

وی گفت: ما با هر کدام از دوستان و همرزمان شهید صحبت می‌کنیم فراقی که آنان تحمل می‌کنند برایشان بسیار سخت و در عین حال شیرین است.

همدانی عنوان کرد: این روزمرگی و دنیاطلبی‌های ما شهدا را بسیار آزار می‌دهد و برایشان سنگین است.

وی ادامه داد: آن نکته‌ای که در مورد شهید «همدانی» در این فرصت کوتاه می‌توانم بگویم چیزی است که امام خامنه‌ای(مدظله العالی) اشاره کردند و آن اخلاص ایشان بود و این اخلاص در تشییع باشکوه وی دیده شد.

فرزند شهید همدانی بیان داشت: یک مغناطیسی که همه قلوب متوجه آن می‌شوند آن درسی است که شهید همدانی به ما می‌دهد و این است که اخلاص داشته باشیم و برای رضای خدا کار کنیم و در مقابل ناملایمات بایستیم .

وی با بیان اینکه خداوند اجر مؤمنان را می‌دهد، گفت: خوشا به حال شهید «همدانی» که به آرزوی دیرینه خود رسید.

انتهای پیام/

ارسال نظرات