خبرهای داغ:
سردار ابوحمزه در اولین سالگرد شهید «همدانی» در همدان مطرح کرد

شهید«همدانی» پیام‌رسان انقلاب وعاشورای حسینی در کشورهای مسلمان

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان افزود: شهید «همدانی» به عنوان شخصیت کم نظیری که اثرگذار است با خدمات گوناگون و فعالیت‌های خود پیام‌رسان انقلاب اسلامی و عاشورای حسینی در کشورهای مسلمان است.
کد خبر: ۸۷۵۸۵۱۸
|
۱۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار غلامعلی ابوحمزه در اولین سالگرد شهادت سردار حاج حسین همدانی در حسینیه امام(ره) همدان ضمن گرامیداشت فرا رسیدن ایام شهادت امام حسین(ع)، اظهار داشت: نکته مهم در برگزاری سالگرد شهید «همدانی» و همه مراسم‌ها و برنامه‌هایی که در رابطه با شهدای گرانقدر برگزار می‌شود این است که بیش از اینکه آنها نیازمند این جلسات و نشست‌ها باشند ما نیازمندیم که از راه و مسیر شهدا بهره کافی ببریم.

وی با بیان اینکه این مجالس، مجالس درس و عبرت است، عنوان کرد: اینها مجلسی است که انسان را باید به تفکر و تدبر بکشاند که ببیند در 40 سال خدمات ارزشمندش چه کرده که این‌چنین در قلوب همه انسان‌ها جا می ‌گیرد و به عنوان یک سردار رشید در کشور و در خاورمیانه و سطح جهانی مطرح می‌شود.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان افزود: شهید «همدانی» به عنوان شخصیت کم نظیری که اثرگذار است با خدمات گوناگون و فعالیت‌های خود پیام‌رسان انقلاب اسلامی و عاشورای حسینی در کشورهای مسلمان است.

وی ادامه داد: آن چیزی که ما به آن نیازمندیم این است که ببینیم سردار «همدانی» چه کرد که این چنین اوج و در قلب‌ها جای گرفت و امروز بعد از گذشت یک سال از شهادت وی همه قلب ها و دلها به یاد او این چنین اشک می ریزد و یاد او هستند.

ابوحمزه با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری تصریح کرد: اولین نکته که در فرمایشات امام عزیزمان هم در دیداری که از خانواده شهید داشتند و هم در دو سخنرانی فرمودند آن چیزی که این شهید را اوج داد هم در تشییع جنازه عظیم در تهران و هم در آن تشییع جنازه عجیب در همدان رخ داد اخلاص وی بود.

وی ابراز داشت: پیامی که از این شهید دریافت می شود این است که این شهید کار را برای رضای خدا انجام می داد و در همه فعالیت‌های فردی و اجتماعی تلاش می‌کرد که اخلاص داشته باشد.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان ابراز داشت: نکته دیگر در خصوص شهید «همدانی» نقش تاثیرگذار این شهید و شهدای مدافع حرم در حفظ امنیت کشور است که مقام معظم رهبری فرمودند «اگر این جوانان نمی‌رفتند و سینه سپر نمی‌کردند و تکلیف و وظیفه‌شان را درست انجام نمی‌دادند الان ما در کرمانشاه و همدان با آنان می جنگیدیم».

انتهای پیام/

ارسال نظرات