خبرهای داغ:
شهروند سوری ساکن ایران:

حضور شهید «همدانی» در جبهه مقاومت به مردم سوریه انگیزه داد

شهروند سوری ساکن ایران گفت: سلاح تکفیر اولین بار نیست که در سوریه خون شیعیان و مردم این کشور را ریخته است ولی این بار حضور امثال سردار همدانی در جبهه مقاومت به مردم انگیزه داد تا در برابر این تروریست‌ها مقاومت کنند.
کد خبر: ۸۷۵۸۵۲۸
|
۱۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۰

عبدالله شهادی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان بیان داشت: حق مهمی سردار شهید «حسین همدانی» به گردن مردم سوریه و به خصوص حلب دارد.

وی افزود: ایشان با اعتماد به نفسی که در مردم ایجاد کرد زمینه مقاومت مردم محلی در برابر تروریست‌های تکفیری ایجاد شد.

این شهروند سوری ساکن ایران ادامه داد: با توجه به اخلاص بالای سردار «همدانی»، در مدت حضور خود در سوریه و حلب به صورت واقعی و کامل، مردم از این شهید بزرگوار شناخت نداشتند و بعد از شهادت ایشان با ابعاد مختلف و توانایی‌های آن سردار بزرگ جبهه اسلام آشنا شدیم.

وی تصریح کرد: سلاح تکفیر اولین بار نیست که در سوریه خون شیعیان و مردم این کشور را ریخته است و در گذشته نیز شاهد خونریزی‌های افکار تکفیر در کشور بوده‌ایم ولی این بار حضور امثال سردار همدانی در جبهه مقاومت به مردم انگیزه داد تا در برابر این تروریست‌ها مقاومت کنند.

شهادی در پایان ابراز داشت: مردم کشور سوریه بسیار طرف‌دار حکومت فعلی کشور خود هستند و انشاالله با کمک‌های ایران و حزب الله لبنان دوباره شاهد برقراری امنیت در کشور سوریه خواهیم بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار