خبرهای داغ:
پسر سردار شهید «حاج حسین همدانی» گفت: شهادت سردار «همدانی» فتح بابی شد برای آنکه شهدای مدافع حرم از غربت بیرون بیایند و جریانی در جامعه به وجود آید که نگاه مردم جامعه و دین‌داران را به خودشان معطوف کرد.
کد خبر: ۸۷۵۸۴۶۲
|
۱۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۱
وهب همدانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: یک سال از شهادت سردار «همدانی» به سرعت گذشت و باورش برای ما و همرزمان آن شهید بسیار سخت بود.

وی افزود: وقتی به پشت سر نگاه می‌کنیم باورمان نمیشود که یک سال از شهادت سردار گذشته است و ایشان دیگر در کنار ما نیستند.

پسر سردار شهید «حاج حسین همدانی» با اشاره به درد فراقی که همرزمان شهید همدانی تحمل می‌کنند، ادامه داد: شهادت ایشان جوشش و خروشی در بین همرزمانشان و بین فرماندهان سپاه و ارتش به وجود آورد و سبب شد عطر شهادت به مشام همگان برسد.

وی عنوان کرد: شهادت سردار «همدانی» فتح بابی شد برای آنکه شهدای مدافع حرم از غربت بیرون بیایند و جریانی در جامعه به وجود آید که نگاه مردم جامعه و دین‌داران را به خودشان معطوف کرد.

وهب همدانی با بیان اینکه برنامه سالگرد شهید در تهران خوب بود، گفت: در همدان نیز برنامه‌ریزی خوبی برای برگزاری اولین سالگرد شهید «همدانی» صورت گرفته و این نشان از دلباختگی تمام فعالان این ستاد به شهید دارد.

وی عنوان کرد: پدر قبل از رفتنش به سوریه ما را از شهادت خود آگاه کردند از اینکه سفر من بدون بازگشت است و در روز آخر و شب قبل از شهادت با سردار سلیمانی بودند، که سردار سلیمانی ابراز داشتند همانند دفاع مقدس جوانی و شوری خاص را در سردار همدانی می‌دیدند.

پسر سردار شهید «حاج حسین همدانی» تاکید کرد: شهید «همدانی» احساسی نبود و منطقی با مسائل برخورد می‌کرد ولی در روز آخر احساسی شدند و آخرین عکس یادگاری را با سردار سلیمانی گرفتند و شب قبل از شهادتشان مانند هر شب نماز شب را برگزار کرد و نورانیت داشتند.

وی در پایان با بیان اینکه جمع‌آوری آثار شهید «همدانی» برای خانواده این شهید به صورت دغدغه در آمده است، خاطرنشان کرد: از تمام مسئولین و مردم انتظار داریم که با ما در جمع آوری آثار این شهید یاری کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات