خبرهای داغ:
مدیرکل بنیاد شهید استان همدان:

شهید «همدانی» محبوب قلوب بود

مدیرکل بنیاد شهید استان همدان گفت: حضور انبوه جمعیت در اولین سالگرد سردار شهید «همدان» نشان از این است که شهید «همدانی» محبوب قلوب بودند و این از ویژگی‌های بارز ایشان بود.
کد خبر: ۸۷۵۸۴۷۴
|
۱۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۷
شهید «همدانی» محبوب قلوب بودناصر عارف در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با تسلیت سالگرد شهادت سردار «همدانی» و گرامیداشت یاد شهدای مدافع حرم اظهار داشت: از ویژگی‌های بارز شهید «همدانی» در دفاع مقدس این بود که با تواضع و فروتنی با بسیجیان رفتار می‌کرد و محبوب قلوب بسیجیان بود.

وی با بیان اینکه سردار شهید «همدانی» بی‌ادعا بود، افزود: این خلوص نیت باعث شده بود تا همه ایشان را دوست داشته باشند و به همین دلیل بعد از دوران دفاع مقدس ارتباط عاطفی همراه با تواضع ایشان با بسیجیان و مردم قطع نشد.

مدیرکل بنیاد شهید استان همدان عنوان کرد: با حماسه‌هایی که شهید «همدانی» با شهدای همرزمشان در دوران دفاع مقدس آفریدند همواره در دیده مردم همدان به عنوان یک سردار سرافراز بوده و هستند.

وی با اشاره به نقش شهید «همدانی» بعد از دفاع مقدس از جمله حضور در سوریه ادامه داد: ایشان آن اندوخته گرانقدر خود در دفاع مقدس را در اختیار ارتش و نیروهای مردمی سوریه قرار داد و منشا خیر و برکت شد.

عارف با بیان اینکه اگر سردار «همدانی» نبودند، لحظه آخری که کاخ اسد در حال سقوط بود نظام سیاسی سوریه سقوط کرده بود، گفت: شهید «همدانی» با مردم حلب نیز آن رابطه را ایجاد کرده بود و با بسیج مردم سوریه در مقابل تکفیری‌ها ایستادگی کردند.

وی با اشاره به اثرات اقدامات شهید «همدانی» افزود: تلاش و کوشش در دفاع از نظام و وطن و در مبارزه با تکفیری‌ها را آحاد مردم به عینه دیدند.

مدیرکل بنیاد شهید استان همدان عنوان کرد: حضور حماسی مردم در تشییع پیکر مطهر این شهید که در سراسر استان و در بیرون از استان برگزار شد، برای این بود که مردم برای قدردانی و سپاسگزاری از شهید همدانی آمدند.

وی خاطرنشان کرد: امروز می‌بینیم که انبوه جمعیت برای اولین سالگرد این شهید والامقام حضور یافته‌اند و این نشان از این است که بنابراین شهید همدانی محبوب قلوب بودند و این از ویژگی‌های بارز ایشان بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات