خبرهای داغ:
فرمانده پایگاه شهید سلیمی رزن خبر داد

آغاز اردوهای جهادی پایگاه شهید سلیمی شهرستان رزن

فرمانده پایگاه شهید سلیمی رزن گفت: اردوهای جهادی پایگاه شهید سلیمی امسال در سه روستای آقچه خرابه، چپقلو و آرپا دره از توابع بخش سردرود رزن برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۷۲۳۸۲۱
|
۱۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۳

مهدی قاسمی در گفتگو با خبرنگار بسیج در رزن با اشاره به برگزاری اردوی جهادی پایگاه شهید سلیمی اظهار داشت: هدف از برگزاری اردوهای جهادی خودسازی و محرومیت‌زدایی از روستاهای محروم شهرستان است.

وی با اشاره به فعالیت‌های عمرانی و خدمات بهداشتی و درمانی توسط گروه جهادی پایگاه شهید سلیمی افزود: این اردو با حضور 70 نفر از بسیجیان پایگاه به مدت 10 روز برگزار می‌شود.

فرمانده پایگاه شهید سلیمی رزن بیان کرد: بسیجیان پایگاه شهید سلیمی رزن برای چهارمین سال متوالی است که در این اردوها شرکت می‌کنند.

وی با اشاره به جمع‌آوری 100 میلیون ریال کمک‌های مردمی ابراز داشت: اردوهای جهادی امسال در سه روستای آقچه خرابه، چپقلو و آرپا دره از توابع بخش سردرود برگزار می‌شود.

قاسمی با اشاره به برنامه‌های در نظر گرفته شده گفت: فعالیت‌های عمرانی، راه‌سازی روستای آقچه خرابه، ساخت غسالخانه و تعمیر دو باب مدرسه برای روستای آقچه خرابه و ساخت کف‌شکن برای مسجد این روستا و تعمیر ساختمان و سرویس بهداشتی و حمام برای محرومین و مستضعفین در روستاها از جمله اقدامات اجرایی در این اردوها است.

وی ادامه داد: در زمینه فرهنگی نیز برگزاری مراسم شبی با قرآن و شبی با شهدا، مسابقات فرهنگی و پخش فیلم‌ها و... از جمله برنامه‌های اجرایی در روستاها است.

فرمانده پایگاه شهید سلیمی رزن ابراز داشت: همچنین خدمات بهداشتی و درمانی، حضور پزشک عمومی و متخصص اطفال و ارائه داروهای مورد نیاز محرومین نیز از دیگر اقدامات است.

وی با اشاره به برنامه‌های در نظر گرفته شده در زمینه آموزشی و اقتصاد مقاومتی عنوان کرد: در این راستا نیز کلاس‌های آموزشی مورد نیاز برای روستاییان و کشاورزان به صورت رایگان به همراه مشاوره‌های کشاورزی توسط مهندسین مجرب، معرفی افراد واجد شرایط برای اخذ وام‌های اقتصاد مقاومتی برگزار می‌شود.

قاسمی با بیان اینکه در بحث‌های ورزشی نیز برگزاری مسابقات ورزشی از قبیل فوتبال، والیبال، طناب کشی و تیراندازی جزو برنامه‌های تدارک دیده شده است، گفت: از برنامه‌های اجرایی خواهران نیز مشاوره بانوان، برگزاری جشن تکلیف برای نوجوانان و پاسخ به سوالات بانوان است.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
ارسال نظرات