خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی استان همدان خبر داد

حضور 3200 دانشجوی بسیجی در اردوهای جهادی همدان

فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی استان همدان از حضور بیش از 3 هزار و 200 دانشجوی بسیجی در اردو های جهادی، خدمت رسانی و محرومیت زدایی در استان همدان خبر داد.
کد خبر: ۸۷۲۵۳۴۰
|
۲۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، طیب فریادرس امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: اردوهای جهادی دانشجویان بسیجی ناحیه همدان از نیمه ماه مبارک رمضان شروع و تا نیمه دوم شهریور ماه ادامه خواهد داشت.

وی تصریح کرد: در اردوهای جهادی ناحیه بسیج دانشجویی همدان در مجموعه 23 کاروان به استعداد بیش از 3 هزار و 200 نفر اردو به خدمت رسانی به مردم محروم و فعالیت های جهادی و آبادگرانه اقدام خواهند کرد.

فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی استان همدان افزود: همانند پراکندگی جنسیتی در دانشگاه‌ها که 60 درصد دانشجویان دانشگاه را خواهران تشکیل می دهند در اردوهای جهادی نیز این نسبت برقرار بوده و خواهران دانشجویی بسیجی در عرصه های بهداشتی، درمانی، فرهنگی و آموزشی اقدام به خدمت رسانی خواهند کرد.

وی عنوان کرد: ناحیه بسیج دانشجویی همدان 500 میلیون تومان به برگزاری اردو های جهادی و خدمت رسانی به محرومین اختصاص داده و مابقی از خیرین و دیگر ارگان‌ها به خصوص دانشگاه‌ها برای محرومیت‌زدایی از جامعه و کمک به نیازمندان نواحی محروم تامین شده است.

فریادرس اظهار کرد: حضور دانشجویان دارای تحصیلات عالیه و نخبه در مناطق محروم و کمک به آموزش در بحث اقتصاد مقاومتی می تواند به روند اجرایی شدن اقتصاد مقاومتی در جامعه کمک کند.

* نمی‌شود از استقلال سخن گفت و قراردادهای 32 ساله نفتی بست

وی با اشاره به همایش «مرگ بر آمریکا» که سال گذشته برگزار شد، ادامه داد: هدف از برگزاری این همایش دل گرم کردن مذاکر‌کنندگان هسته‌ای و نشان دادن روحیه انقلابی مردم و پشتیبانی از آرمان‌های انقلاب اسلامی و مقابله با زیادخواهی طرف غربی بود.

فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی همدان گفت: امسال با هدف نمایش عمق اعتقاد مردم به فرمایش امام خمینی(ره) که «آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند» و نمایش ایستادگی مردم در برابر زیادخواهی‌های استکبار همایش مرگ بر آمریکای 2 برگزار خواهد شد.

وی بیان داشت: دولت و مسئولین با توجه به اینکه طرف غربی هرگز به قرارهای خود پایبند نبوده و با پشتیبانی مردم غیور و ولایی ایران از حقوق ملت دفاع کنند.

فریادرس با اشاره به حماسه تشییع پیکر سردار سرلشکر «حاج حسین همدانی» در تهران و به خصوص همدان خاطرنشان کرد: مسئولین با اتکا به خواست مردم باید در حفظ آرمان‌های شهیدان که همان استکبارستیزی است، قدم بردارند.

وی تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران یک بسته جامعه است و اگر از این بسته قسمتی حذف شود دیگر انقلاب اسلامی نخواهد بود، نمی شود از استقلال و آزادخواهی سخن گفت و قراردادهای 32 ساله نفتی بست.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار