خبرهای داغ:
فرمانده پایگاه حوزه حضرت نرجس خاتون (س) کبودراهنگ خبر داد
فرمانده پایگاه حوزه حضرت نرجس خاتون (س) کبودراهنگ از برگزاری اردوهایی جهادی 10 روزه این حوزه با هدف خدمت‌رسانی به محرومین و آموزش در روستاهای محروم خبر داد.
کد خبر: ۸۷۲۸۸۶۴
|
۲۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۲

سمیه عباسی در گفتگو با خبرنگار بسیج در کبودراهنگ اظهار داشت: به همت 20 تن از اعضای حوزه خواهران گل‌تپه در پنج روستای آلان سفلی، آلان علیا، سوباشی، گاوزبان و گل تپه از توابع بخش گل‌تپه اردوهای جهادی بسیجیان این حوزه برگزار شد.

وی با بیان اینکه این اردوها به مدت 10 روز برگزار شد، افزود: هدف از این اردوهای جهادی خدمت‌رسانی به محرومین، غنی کردن اوقات فراقت، آموزش و... است.

فرمانده پایگاه حوزه حضرت نرجس خاتون (س) کبودراهنگ تصریح کرد: آموزش روخوانی قرآن، احکام، مشاوره خانواده، سبک زندگی، بهداشت و درمان، ویزیت رایگان اهالی، برگزاری کلاس‌های صنایع دستی، خیاطی، آسیب‌شناسی ماهواره و تربیت فرزند و... از جمله فعالیت‌های انجام شده در این اردوها است.

وی ادامه داد: از دیگر اقدامات انجام شده برپایی غرفه‌هایی نیز با هدف ایجاد شور و نشاط همراه با آموزش‌های دینی برای کودکان، مشاوره با حضور مشاورین مجرب برای خانواده‌ها، معرفی و فروش کتاب بوده است.

عباسی عنوان کرد: غرفه معرفی مدافعان حرم همراه با کلیپ‌هایی از اهداف رزمندگان اسلام و زندگینامه این شهیدان، عفاف و حجاب، فروش محصولات فرهنگی و همچنین فروش محصولات بومی با رویکرد اقتصاد مقاومتی از دیگر غرفه‌های برپا شده بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات