خبرهای داغ:
جانشین فرمانده یگان‌های ویژه ناجا گفت: یگان‌های ویژه ناجا در کشور به یکی از یگان‌های مقتدر و آماده در سطح منطقه خاورمیانه تبدیل شده و حافظ منافع کشور و ایجاد امنیت در سطوح مختلف جامعه است
کد خبر: ۸۷۲۴۳۰۹
|
۱۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار حبیب‌الله جان‌نثاری امروز در یادواره 1200 شهید یگان ویژه استان‌های غرب کشور در همدان اظهار داشت: اساس تشکیل یگان‌های ویژه‌ و تاریخچه آن به تشکیل لشگر روح الله در زمان دفاع مقدس باز می‌گردد که پس از اتمام جنگ و با ادغام چند نیرو به یگان ویژه ناجا تغییر نام داده و در سطح کشور گسترش یافت.

وی افزود: یگان‌های ویژه ناجا در کشور افتخار دارد به اذعان کشورهای همسایه به یکی از یگان‌های مقتدر و آماده در سطح منطقه خاورمیانه تبدیل شده است و با ایجاد قابلیت‌های ممتاز، حافظ منافع کشور و ایجاد امنیت در سطوح مختلف جامعه باشد.

جانشین فرمانده یگان‌های ویژه ناجا با بیان اینکه این یگان قریب یک هزار و 200 شهید را تقدیم انقلاب کرده است، بیان کرد: برای گرامیداشت یاد و خاطره این شهدا تاکنون، در 10 منطقه کشور 10 یادواره منطقه‌ای برگزار شده است که 18 شهریور ماه یادواره اصلی با حضور فرماندهی ناجا در تهران برگزار می‌شود.

وی اقتدار و امنیت کنونی را مدیون جانفشانی شهدا دانست و تصریح کرد: ثبات و امنیت کنونی جامعه به دلیل جانفشانی شهدا و حضور خانواده‌های آنها در صحنه است.

جان‌نثاری با اشاره به شکل‌گیری تقابل حق و باطل از زمان خلقت آدم گفت: از همان زمان که به دستور خداوند فرمان رسید که همه بر انسان سجده کنند شیطان با تمرد از این دستور الهی، قسم یاد کرد که همه انسان‌ها را گمراه کند.

وی با بیان اینکه برقراری حکومت اسلامی خواست و هدف تمامی انبیاء و اوصیا است، عنوان کرد: امروز ما به برکت حضور امام(ره) و جانفشانی شهدا شاهد برقراری حکومت اسلامی که آرزوی همه انبیای و آرمان همه ائمه اطهار(ع) است، بوده و در آن زندگی می‌کنیم.

جانشین فرمانده یگان‌های ویژه ناجا افزود: رسول مکرم اسلام(ص) آن زمان که به پیامبری مبعوث شدند بنای حکومت اسلامی را گذاشتند اما شیاطین مانع از ادامه این حرکت شده و پس از رحلت شهادت گونه ایشان نیز موضوع سقیفه را پیش آورده و منجر به خانه‌نشینی امیرالمؤمنین علی(ع) شدند.

وی با تأکید بر اینکه همه ائمه اطهار(ع) به دنبال ایجاد حکومت اسلامی در جامعه بودند، عنوان کرد: علاوه بر تلاش 124 هزار پیامبر برای برقراری حکومت اسلامی، در زمان غیبت امام زمان(عج) نیز 61 زعیم عالیقدر تلاش کردند تا این مهم را محقق سازند، اما شیاطین مانع از این کار شده و تاریخ گواه این مدعا است.

جان‌نثاری حکومت اسلامی و انقلاب اسلامی را نتیجه زحمات آیات اعظام حائری و بروجردی برشمرد و تصریح کرد: ثمره ایجاد حوزه علمیه در کشور ما تربیت افرادی چون شیخ زکزاکی‌ها بوده که اتفاقات بسیار مهمی را در کشورها رقم زده‌اند.

وی با تأکید بر اینکه امام (ره) 61 زعیمی بودند که برای برپایی حکومت تلاش کردند، افزود: این اقدام بنیانگذار انقلاب اسلامی با جانفشانی شهدا و همراهی مردم به نتیجه رسیده و منجر به تشکیل حکومت اسلامی در ایران شد.

جانشین فرمانده یگان‌های ویژه ناجا با اشاره به جایگاه ممتاز شهدا افزود: شهدا ره صد ساله‌ای که علما و فقها برای رسیدن به خدواند متعال طی می‌کنند را یک شبه رفته و کسانی بودند که خدایی شدند و به ندای ولایت لبیک گفتند.

وی با بیان اینکه مهمترین خواست شهدا در وصایای آنها حفظ حجاب و عفاف، تبعیت از امام و رهبری و ادامه داشتن راه آنها توسط مردم است، تصریح کرد: ما مردم و جوانان غیور ایران اسلامی پیمان می‌بندیم که ادامه دهنده راه شهدا بوده و تا آخرین لحظه بر عهد خود ایستادگی می‌کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات