خبرهای داغ:

گردهمایی هفته جهاني شير مادر در شهر برزول برگزار شد

گردهمایی هفته جهاني شير مادر در مرکز بهداشتی درمانی شهر برزول نهاوند برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۲۴۹۴۳
|
۱۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، دکتر حقیقی امروز در مراسم گردهمایی هفته جهاني شير مادر در مرکز بهداشتی درمانی شهر برزول با اشاره به بزرگداشت هفته جهاني تغذيه با شير مادر اظهار داشت: در این هفته برنامه‌ها و فعاليت‌هاي آموزش و همایش‌های مختلفی در این راستا برگزار شده است.

وی با اشاره به تجهيز اتاق مادران، آموزش پرسنل، برد آموزشي براي خانواده‌ها، توزيع مجله تغذيه با شير مادر، تغذیه مادران شيرده، پيگيري شيرخواران پرخطر و مشاوره واحد گفتاردرماني، برنامه ریزی مشاوره شيرمادر و مراسم بزرگداشت شير مادرو اهمیت آن تصریح کرد: زحمات همکاران ستاد مرکز بهداشت که نقش نظارت و آموزش تغذيه با شير مادر را دارند قابل تقدیر است.

دکتر حقیقی با اشاره به اهداف هفته جهاني تغذيه با شيرمادر افزود: حمايت پدران براي كمك به مادران برای استقرار و حفظ تداوم تغذيه با شير مادر از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

وی ادامه داد: آگاه كردن مادران در خصوص فوايد بسيار موثر مشاوره شیر مادر و تلاش براي گسترش برنامه‌هاي مشاوره مردمي، تشويق حاميان تغذيه با شير مادر بدون توجه به سوابق آموزشي آنان، براي كسب آموزش در راستای حمايت از مادران و شيرخوارن و حمایت مادران به منظور طول مدت و میزان تغذیه انحصاری با شیر مادر از اهداف هفته جهانی تغذیه با شیر مادر است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار