خبرهای داغ:
فرمانده حوزه مقاومت حضرت زهرا(س) کبودراهنگ خبر داد

فعالیت گروه‌‌های جهادي حوزه حضرت زهرا(س) کبودراهنگ در مناطق محروم

فرمانده حوزه مقاومت حضرت زهرا(س) کبودراهنگ از فعالیت گروه‌هاي جهادي «رهروان ولایت» این حوزه در قالب 6 گروه تا پايان شهریور ماه در روستاهاي محروم شهرستان کبودراهنگ خبر داد.
کد خبر: ۸۷۳۳۵۱۰
|
۰۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از کبودراهنگ، سیده سمیه جعفری با اشاره به اردوهای جهادی اظهار داشت: گروه جهادي رهروان ولایت متشکل از 89 نفر از بسیج جامعه زنان، هنرمندان، بسیج جامعه پزشکی و طلاب در مناطق محروم شهرستان در حال خدمات‌رسانی هستند.

وی با اشاره به فعالیت گروه‌های جهادی تا پایان شهریور ماه در مناطق محروم افزود: بسیجیان با حضور در اردوهای جهادی به مدت 10 روز در روستاهاي محروم داس قلعه، قراگل، ولی محمد و قرخ بلاغ شهرستان کبودراهنگ مستقر بوده و فعالیت می‌کنند.

فرمانده حوزه مقاومت حضرت زهرا(س) کبودراهنگ با اشاره به حضور پررنگ خواهران در این اردو گفت: در این اردوها 80 نفر خواهر و 9 نفر برادر حضور دارند.

وی با اشاره به حمایت‌ها ادامه داد: سپاه ناحیه مقاومت کبودراهنگ، بسيج سازندگي ناحیه کبودراهنگ و اداره بهزیستی شهرستان کبودراهنگ از اين گروه جهادي حمايت کرده‌اند.

جعفری بيان داشت: اين گروه جهادی در 6 گروه پیشگیری از اعتیاد، ویزیت رایگان، مشاوره پیش ازازدواج و مامایی، آموزش سواد آموزی و خلاقیت و صنایع دستی با هدف اقتصاد مقاومتیتشكيل شده و اهداف فرهنگي، اشتغال‌زايي و بهبود وضعيت اقتصادي در راستای ایجاد مشاغل خانگی مردم منطقه را دنبال مي‌كنند.

وي يادآور شد: ايجاد كارگاه‌هاي زودبازده اقتصادي مانند سفره آرایی، سرمه دوزی، تاج سر سازی، نقاشی روی سفال، نقاشی ساقه گندم، نقاشی بر روی پارچه، عروسک بافی، چرم دوزی، کیف دوزی، تبليغ و آموزش احکام، آموزش قرآن كريم، برگزاری مسابقات قرآنی برای کودکان و نوجوانان و اهدای جوایز به نفرات برتر از برنامه‌های این گروه جهادی است.

فرمانده حوزه مقاومت حضرت زهرا(س) کبودراهنگ با اشاره به اقدامات فرهنگی صورت گرفته در این مناطق گفت: برگزاری نماز جماعت در روستاهای محروم، نشست‌های فرهنگی و آشنایی با مضرات ماهواره و شبکه‌های اجتماعی از اهم فعالیت‌های این گروه است.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
ارسال نظرات